המרכז לרפואה יועצת של הכללית באשקלון. אילוסטרציה: אייל אסרף
המרכז לרפואה יועצת של הכללית באשקלון. צילום: אייל אסרף

מבוטחי "כללית"? היום ומחר תוכלו להיבדק לקורונה

שירותי בריאות כללית במחוז דרום החלו היום בהפעלת מתחם מיוחד שיבדוק חברי כללית הסובלים מחום, שיעול או קוצר נשימה

פורסם בתאריך: 12.4.20 13:28

     

במסגרת המאמצים לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בעיר, כללית מחוז דרום תפעיל החל מהיום, יום ראשון ומחר, ביום שני מתחם בדיקות לאיתור חולי קורונה שימוקם בחניית המרפאה לרפואה יועצת בשדרות בן גוריון 23.

הבדיקות מיועדת למטופלי כללית תושבי אשקלון הסובלים מחום, שיעול או קוצר נשימה, כדי לאפשר אבחון מהיר של חולים ולצמצם ככל הניתן את החשיפה אליהם בהקדם האפשרי. הבדיקות יתקיימו בהפניית הרופא המטפל ובתיאום תור מראש בטלפון המרפאה האישית, ויתקיימו, כאמור היום ומחר, בין השעות 08:00-13:00.

מתחם הבדיקה לקורונה באשקלון

מתחם הבדיקה לקורונה באשקלון

כדי לשמור על בריאות הציבור, מבקשים בכללית להדגיש כי על המטופלים ליצור קשר טלפוני עם המרפאה ובסיום ההליך להגיע ישירות למתחם, שם יוכלו המטופלים לעבור את הבדיקה מבלי לצאת מרכבם, בשיטת היבדק וסע.

ביום שישי האחרון, ביצע צוות כללית בדיקות קורונה לחולים, מטופלי הקופה המאושפזים במלון הרלינגטון בעיר, בדיקות שמטרתן לוודא הימצאות הנגיף ובמקרה של שתי בדיקות שליליות המצביעות על החלמה, שחרור מהאשפוז.



"אנחנו פותחים את המתחם ומנגישים את הבדיקות למטופלי כללית באשקלון מתוך אחריות לבריאות התושבים וכדי לסייע ככל שניתן במניעת התפשטות הנגיף", מסרה חדווה אמונה, מנהלת מחוז דרום, "הפעלת המתחם נעשתה בשיתוף מלא עם עיריית אשקלון וראש העיר מר תומר גלאם ואנו מקווים שיחד נעבור את הימים המאתגרים הללו. בהזדמנות זאת אאחל מועדים לשמחה לכל אשקלון והדרום בכלל, בתקווה לזמנים טובים יותר ובקרוב".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בשבוע שעבר נפתח מתחם דומה למבוטחי "מכבי" וגם הוא פעיל בימים אלה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר