ראש העירייה תומר גלאם, מפקדד מחוז דרום בפקע"ר אל"מ יוסי כהן
ראש העירייה תומר גלאם, מפקד מחוז דרום בפקע"ר אל"מ יוסי כהן. צילום: דוברות עיריית אשקלון

ההגבלות על העיר יימשכו גם אחה"צ ובערב

למרות שמאמש לא נשמעה אזעקה ברחבי העיר אשקלון, המגבלות על העיר נותרות בעינן. יחד עם זאת, ירי הרקטות לעבר יישובי עוטף עזה ושדרות נמשך גם היום

פורסם בתאריך: 24.2.20 14:00

     

אמש, קצת לפני השעה שמונה בערב נשמעה אזעקת צבע אדום באשקלון. מאז ישנו שקט מתוח בעיר, בעיקר לאור המשך הירי לעבר יישובי עוטף עזה ושדרות שלא פסק היום.

מוקדם יותר היום, נערכה בחמ"ל העירוני הערכת מצב על ידי ראש העירייה, תומר גלאם, ובהשתתפות מפקד מחוז דרום בפיקוד העורף, אל"מ יוסי כהן; מ"מ ראש העיר, סופה ביילין; סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט; המכלולים השונים ונציגי משטרה, כבאות והצלה ומד"א.

הערכת מצב בחמ"ל העירוני. צילום: דוברות העירייה

הערכת מצב בחמ"ל העירוני. צילום: דוברות העירייה

בתום הערכת המצב נקבע כי ההנחיות על ביטול הפעילויות במרכזים הקהילתיים ובהיכל התרבות תקפה גם היום.



מרכז החוסן פועל ברצף מאתמול בשעות הערב המוקדמות. הקו הפתוח לנפגעי חרדה פועל במספר 2565* ובשניהם ממתינים לתושבים פסיכולוגים ועובדים סוציאליים. צוותי הרווחה בכוננות 24 שעות ביממה.

ראש העיר, תומר גלאם: "אנחנו נמצאים בכוננות חירום, וערוכים לכל תרחיש, גם מבחינת כוח אדם מתוגבר וגם מבחינת היערכות בשטח עם פתיחת המקלטים הציבוריים. אני מבקש מהתושבים לא לקחת סיכונים, לא להיכנס לשאננות ולשמור על הנחיות פיקוד העורף שהוכחו כמצילות חיים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בתוך כך, סייר ראש העירייה הבוקר במרכז החוסן בעיר ושוחח עם המטפלים במקום, שנתנו מענה לתושבים, גם במרכז עצמו וגם באמצעות ביקורי בית. ליצירת קשר עם המרכז יש לחייג למוקד העירוני 106 או להגיע למקום, רחוב הפרדס 18.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר