גיא רימון ורעייתו מירי. מתוך פייסבוק
גיא רימון ורעייתו מירי. מתוך פייסבוק

"אנחנו לא מעכלים": תושב אשקלון, גיא רימון, מת במהלך טיול בקפריסין

רימון, בן 56, עובד ותיק במוסך אגד, יצא לטיול בקפריסין עם קבוצת רוכבי אופניים, אך במהלכו לקה בליבו. מועד להלוויה עדיין לא נקבע

פורסם בתאריך: 10.2.20 11:49

     

גיא רימון, תושב אשקלון בן 56 מת מדום לב במהלך טיול בקפריסין. אל הטיול באי השכן יצא גיא ביום שישי יחד עם אשתו מירי ועם קבוצת חברים רוכבי אופניים, תחביב ספורטיבי שגיא אימץ לעצמו.

ביום שבת בצהריים, הם יצאו לרכיבת אופניים ובדרכם חזרה למלון לקה גיא בליבו. ניסיונות ההחייאה לא צלחו ומותו נקבע שם.

גיא, היה נשוי למירי, מאמנת בריאות, ואב לילדים. הוא היה חבר אגד שעבד במשך שנים ארוכות במוסך אגד באשקלון והוא דור המשך של עובדי אגד, גם אביו היה חבר אגד. גיא עצמו חווה טרגדיה משפחתית כאשר אביו מת בטרם עת באמצע שנות השמונים במהלך משחק כדורסל.

"גיא היה איש משפחה למופת ולדוגמה שהרב יכולים ללמוד ממנו", ספד לו חברו ועמיתו לעבודה, פרוספר וקנין, "הוא היה בחור מאוד אכפתי, כל דבר שלא נראה לא  באגד הוא היה פעול לשנות אותו, הוא רצה שהדברים ייראו אחרת. הוא היה מאוד חייכן לסביבה, איש נוח לחברה. בחור מקצועי שנותן שירות באהבה ובחיוך".

ההודעה על מותו של החבר שאותו פגשו בעבודה עוד ביום חמישי, הותירה אות חבריו בהלם, "אנחנו שקועים בהלם מהמוות הפתאומי הזה וכואבים, ומה שנשאר זה להשתתף בצער המשפחה. הוא תמיד יהיה בזיכרון שלנו. כואב ומצער. אנחנו עדיין לא מעכלים, רק ביום חמישי הוא היה בעבודה", אמר פרוספר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מועד להלוויה עדיין לא נקבע מאחר וגופתו עדיין לא הובאה לארץ. אנו נעדכן לכשייקבע המועד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר