צילום ארכיון: דוברות זק"א
צילום ארכיון: דוברות זק"א

"מראות קשים": נמצאה גופת ערירי שנפטר לפני יותר משבוע

תושב אשקלון בן 60 הלך לעולמו לפני יותר משבוע, אלא שרק היום נמצאה גופתו בשל הריח שיצא מדירתו, "תבדקו בבניין שלכם אם יש שכן כזה, תשאלו בשלומו לפחות פעם ביום כדי להציל את חייו", אומר יו"ר זק"א

פורסם בתאריך: 21.1.20 18:19

     

גופתו של תושב אשקלון בן 60, אשר התגורר בגפו במרינה באשקלון, נמצאה היום בביתו, לאחר שהגיעו תלונות על הריח הנורא שיוצא מביתו.

למקום הוזעקו אנשי זק"א שטיפלו בגופה שהגיעה למצב של ריקבון מתקדם, זאת מאחר והאיש שהיה ערירי נפטר לפני למעלה משבוע ורק כעת נמצאה גופתו.

ניידות משטרה מחוץ לדירה. צילום: דוברות זק"א

ניידות משטרה מחוץ לדירה. צילום: דוברות זק"א

"מדובר בגופת גבר ערירי כבן 60 ללא משפחה שנמצא בביתו לאחר שנפטר לפני למעלה משבוע ימים", סיפר מאיר בוסקילה מתנדב זק"א אשקלון שטיפל בזירה, "כשהגעתי לזירה ראיתי מראות קשים ומזעזעים, כל הבית היה מוזנח עם מלא אשפה ולכלוך, חברים של המנוח שהגיעו למקום סיפרו לנו שהמנוח לא ענה להם ולא היה בקשר למעלה משבועיים וחששו לשלומו. כשהגיעו לדירה והרגישו את הריח הנוראי הזעיקו את המשטרה והכיבוי שפרצו למקום ומצאו את גופתו של המנוח במצב קשה מאוד. פרמדיק מד"א אישר את מותו. מתנדבי זק"א אשקלון טיפלו במסירות בכבוד המת בגופת המנוח ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".

בזמן האחרון, בעיקר בימי החורף עולה עניין העריריים שגופותיהם נמצאים ללא רוח חיים ולעתים מתים מקור, ואין איש אשר יודע על כך.



"מה שמקומם באירועים קשים אלו, שמה שהפריע לשכנים זה לא הבדידות או הזעקה לעזרה של השכן או השכנה מלמעלה או מלמטה. אלא הריח הנוראי והלא נעים שהגיע לאפיהם והפריע להם, ולא השכן חסר הישע", אומר יהודה משי זהב, יו"ר זק"א, "הקדימו את הלב הרחום לפני חוש הריח. תבדקו בבניין שלכם אם יש שכן כזה, תשאלו בשלומו לפחות פעם ביום כדי להציל את חייו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר