דו"ח על צואת כלב
דו"ח על צואת כלב

"על יציאות לא במקום משלמים": הגברת אכיפה נגד צואת כלבים

ראש העירייה נפגש עם קהילת "אוהבי כלבים באשקלון" וסיכם איתם על שדרוג גינות הכלבים בעיר. כמו כן, הודיעה העירייה על הגברת האכיפה נגד צואת כלבים

פורסם בתאריך: 12.1.20 17:12

     

גם לבעלי הכלבים והכלבים יש מי שדואגים להם ומקדמים את הדברים החשובים עבורם. באשקלון הם נקראים קהילת "אוהבי כלבים באשקלון", ובעקבות פניות ובקשות של הקהילה, התקיים לאחרונה מפגש בינם לבין ראש העירייה, תומר גלאם. בפגישה הם העלו בפניו בקשות והוצג בפניהם הסטטוס של פניותיהם בנושא בעל החיים באשקלון בכלל והכלבים בפרט.

גינת כלבים. צילום ארכיון: דודו בכר

גינת כלבים. צילום ארכיון: דודו בכר

בין יתר הדברים שהועלו על ידי חברי הקהילה, בהם חגית עייני-סימון, היה שיפור גינות הכלבים בעיר וטיפול בתופעת צואת הכלבים. חברי הקבוצה ביקשו לשדרג את הגינות הללו על ידי הוספת מתקנים מתאימים לבעלי החיים ולבעליהם. בהתאם לכך, ביקש גלאם מהגורמים המקצועיים לבחון שדרוג למתחמי הכלבים ברחבי העיר כולל הצבת תאורה, התקנת ספסלים, מרבדי דשא, מתקני מים ושילוט מתאים.

כמו כן, התייחס ראש העיר לסוגיית צואת הכלבים. "הפעילות בתחום הייתה ועודנה אכיפה באפס סובלנות מול כל מי שיפר את החוק. אנחנו יוצאים למבצעים מתוגברים בכל מספר חודשים ונעשה זאת גם בזמן הקרוב. מדובר על מפגע תברואתי, מלבד הפגיעה בנראות של הרחובות שלנו ובניקיון שלהם ולא אתן לכך יד", אמר.

דו"ח על צואת כלב

דו"ח על צואת כלב

מהשיטור העירוני נמסר כי יתבצעו סיורים יזומים במטרה לאכוף את התופעה הן בצורה גלויה והן בצורה סמויה וכהכנה לכך יצאה העירייה בקמפיין בסימן "על יציאות לא במקום משלמים – אוספים וחוסכים קנס של 730 שקלים".

הקמפיין של העירייה

הקמפיין של העירייה

הקמפיין כלל את מיתוג מעטפת הארנונה, פרסומים ברשתות החברתיות ובאתר העירייה וכן מדבקות עגולות שיודבקו על גבי שבילים ומדרכות באזורים המועדים לפורענות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר