מתריעים לבעל הרכב ורק לאחר מכן גוררים. צילום: תומר שונם הלוי

העירייה: נגרור יותר מ-700 רכבי גרוטאות ברחבי העיר

הסוף לגרוטאות ברחבי העיר? העירייה מנסה למגר את התופעה ולשפר משמעותית את חזות העיר. "מדובר בכלי רכב התופסים מקומות חנייה ומהווים גם מפגע חזותי, סביבתי ובטיחותי", אמר ראש העיר

פורסם בתאריך: 8.8.17 17:56

     

השבוע החלו עובדי השיטור העירוני במנהל התפעול במבצע מאסיבי לפינוי עשרות גרוטאות רכב וגרירתם למגרש ייעודי.  למבצע קדמו התראות שהודבקו על הרכבים הנטושים, בנוסף לשליחת התראות בדואר לבעלי רכבים שזהותם ידועה.

במסגרת המבצע, שיימשך מספר חודשים, צפויים להיגרר למעלה מ-700 גרוטאות במטרה למגר את התופעה באופן סופי ולשפר משמעותית את הנראות ברחבי העיר.

לא פינית? נגררת. צילום: תומר שונם הלוי

"עם כניסתי לתפקיד קיבלתי עשרות פניות מתושבים שהתלוננו על התופעה הקשה. לאחר עבודת מיפוי ובירור הנחיתי את מנהל התפעול להיכנס לעובי הקורה בנושא ולבצע פינוי של הרכבים מכל חלקי העיר" מסר היום ראש העיר תומר גלאם והבהיר "מדובר בכלי רכב שאינם בשימוש, התופסים מקומות חנייה ומהווים עם הזמן גם מפגע חזותי, סביבתי ובטיחותי. הגיע הזמן לשים סוף לתופעה הזו".

לדברי ראש מנהל תפעול, מישל ברק, מלבד איתור הגרוטאות באמצעות סיורים יזומים, בעלי הרכבים הנטושים מוזמנים לפנות ישירות למוקד העירוני 106 ולבקש את גרירת הרכב שבבעלותם למגרש הייעודי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר