מישל גוריאלשווילי (במרכז התמונה)
מישל גוריאלשווילי (במרכז התמונה)

"נתן אגרופים": שחקן "שנות ה-80" נעצר בחשד לתקיפה

מישל גוריאלשווילי, בוגר "כוכב נולד" שהופיע גם ב"שנות ה-80" נעצר בחשד כי תקף מאבטח באלימות קשה. להגנתו הסביר כי המאבטח איים לדקור את אביו. כעבור יומיים הוא שוחרר

פורסם בתאריך: 8.9.19 14:02

     

הזמר מישל גוריאלשווילי מאשקלון, נעצר בתחילת השבוע שעבר בחשד כי תקף מאבטח ואיים עליו. לאחר יומיים במעצר הוא שוחרר למעצר בית וכבר היום הוא יטוס להופעה בבלגיה.

זה קרה בתום אירוע בפארק צמרת בתל אביב, בו הופיע גוריאלשווילי יחד עם אביו הזמר הגיאורגי הידוע קקולי (זאזה משנות ה-80) כאשר נוצר עימות בין אחד מעובדי הלהקה לבין מאבטח במקום. האב, ניסה להרגיע את העניינים ובשלב הזה הגיע מישל ועל פי החשד תקף והיכה את המאבטח "בעוצמה חסרת פרופורציה. המשיך להכות בו ללא רחם סתם… רואים שהוא על הרצפה והחשוד המשיך לתת לו אגרופים. מדובר בחשוד בריא גוף", אמר נציג המשטרה בדיון בהארכת מעצרו והוסיף כי האירוע מתועד בסרטון.

מישל בשנות ה-80 (מימין) לצד אביו קקולי:

 


גוריאלשווילי, היה אחת ההבטחות הגדולות בעונה הרביעית של התוכנית "כוכב נולד" וההדחה שלו בחצי הגמר הייתה הפתעה לא קטנה. מאז הוא גם הספיק לככב לצד אביו בסדרת הטלוויזיה הפופולארית "שנות ה-80" גם שם הוא חבר בלהקה עם אביו.

צפו במישל על במת כוכב נולד:

גוריאלשווילי, בן 35, שעבר מאשדוד לאשקלון לפני כמה שנים, אף ניסה את מזלו בפוליטיקה המקומית, כאשר הוצב במקום השלישי ברשימת "יד ביד" המזוהה עם הקהילה הגיאורגית, אך לא הצליחה להיכנס למועצת העיר.

לאחר הקטטה המדוברת, נעצר גוריאלשווילי וכאמור הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. סנגורו של מישל, עו"ד שרון מילר, הסביר לשופט כי הרקע לקטטה היה בכך שסבל שעובד בלהקה גרר את הציוד והעיר את המאבטח ואז החלו ביניהם חילופי דברים שאליהן הצטרף האב קקולי.

"הבחור ניגש לאבא של מישל ומתחיל לקלל ברוסית ורואים אותו שם עליו ומרגיע אותו", אמר מילר לאחר הדיון. "הוא נועל נעליים וניגש בצורה מאיימת ואומר 'אני אדקור אותך', מישל בדיוק נכנס ושמע את המילים 'אני אדקור', ואז הוא יצא להגנת אביו. מישל נחקר, ואמר לשוטרים 'הבחור אמר 'אני אדקור אותך', מבחינתי הוא כבר שולף סכין, אז אתם הייתם אחראים שהוא לא ישלוף סכין? או שהיתי מעדיפים שאני אגיע לפה להתלונן בתור הילד שאבא שלו נדקר? אני לא צריך לחכות שהוא ידקור". מילר אף ציין כי מדובר באב לשלושה ילדים שנעדר כל עבר פלילי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




השופט תיאר את מה שראה בסרטון ואמר כי גוריאלשווילי "נראה מכה באופן פתאומי ובעוצמה רבה את המתלונן", כתב השופט והאריך את מעצרו ביומיים.

כעבור יומיים הובא גוריאלשווילי שוב להארכת מעצר והשופט הורה לשלוח אותו למעצר בית שהסתיים אתמול. אלא שלצד זאת קבע השופט צו איסור יציאה מהארץ לחצי שנה, ובעקבות בקשה של הסנגור הותר לגוריאלשווילי לטוס לבלגיה להופעה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר