אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

העירייה אישרה: חניה לגמלאים בחינם

בשורה משמחת לגמלאי העיר: בקרוב תוכלו ליהנות מתיקון לחוק העזר העירוני של החנייה ולחנות בחינם ברחבי העיר. הגמלאים בגילאי 67 ומעלה, ייהנו מהטבה של חנייה חינם בכל רחבי העיר. יוזמת התיקון לחוק, שרה זכריה: "צעד נוסף לטובת איכות חייהם של גמלאי אשקלון"

פורסם בתאריך: 1.8.17 13:58

     

בעקבות יוזמה של חברת המועצה, שרה זכריה, ובתמיכה מלאה של ראש העירייה בפועל תומר גלאם, אישרה מועצת העיר תיקון לחוק העזר העירוני לחנייה. המשמעות היא שניתן יהיה לאפשר לרכבם של גמלאי העיר, בגילאי 67 ומעלה, חנייה ללא תשלום. כמו כן, גמלאים מתחת לגיל 67 יוכלו להחנות את רכבם שעתיים חינם במקום שעה אחת באזור העירייה בלבד. הטבה זו תיכנס לתוקפה עם אישור תיקון חוק העזר העירוני על ידי משרד הפנים.

שרה זכריה ותומר גלאם

בישיבת המועצה שהתקיימה בסוף השבוע, אישרה המועצה את נוסח החוק שיועבר למשרד הפנים. על פי נוסח החוק החדש, יהיה ראש העירייה רשאי לקבוע הסדרי תנועה לגבי רכב המשמשים קבוצות אוכלוסייה מסוימות ובמקרה זה הגמלאים. לפיכך, כל גמלאי בעל כרטיס תושב אשקלון פלוס, שיציג את המסמכים שיידרשו ממנו, יקבל מדבקה, עמה יוכל לחנות כאמור בכפוף לגילו וליהנות מההטבה.

יוזמת תיקון החוק וחברת המועצה יו"ר ארגון הגמלאים העירוני, שרה זכריה מסרה:  "אני מודה לחברי המועצה ולראש העיר בפועל, מר תומר גלאם, על התמיכה הרחבה בתיקון חוק העזר העירוני. גמלאים רבים זקוקים לחניות הקרובות למרכזי הקניות בשל קשיים בריאותיים והטבה זאת הינה צעד נוסף לטובת איכות חייהם של גמלאי העיר. לאחר אישור משרד הפנים, אפרסם את הדרכים בהן ניתן יהיה לקבל את ההטבה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר