יור ההסתדרות עם עובדי מפעל אסם בשדרות. צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

"נעמוד מאחורי קצא"א": יו"ר ההסתדרות ערך סיור באזור אשקלון

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, יחד עם יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון רמי גואטה, קיימו סיור במקומות עבודה באזור בהם נחל עוז, מפעל אסם בשדרות וקצא"א. "נכנסתי לפעילות ציבורית כי ראיתי כיצד מתייחסים לעובדים. אבל מצד שני, ההסתדרות צריכה לפעול שמקומות העבודה ישגשגו ולהיות שותפה להצלחה" אמר בר דוד

פורסם בתאריך: 28.7.19 17:47

     

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ערך היום סיור במרחב אשקלון, וביקר באזור נחל עוז, במפעל אסם בשדרות, בחברת קצא"א באשקלון ובכנס ועדים באשקלון. בר-דוד שמע מהעובדים, בין היתר, על עבודתם שנמשכת גם בתקופות של הרעה במצב הביטחוני.

אל יו"ר ההסתדרות התלוו מנכ"ל ההסתדרות וראש מטה יו"ר ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי, ראש אגף מרחבים אבי יחזקאל, מנכ"ל אגף מרחבים רפי סדן, יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון רמי גואטה, יו"ר נעמת במרחב אשקלון יהודית אוליאל, וכן עובדי המרחב.

הביקור החל במשרדי המרחב באשקלון, המשיך בסיור בתוואי הגדר בנחל עוז, בשיתוף מנהל הבנייה של צה"ל ומשרד הביטחון. יו"ר ההסתדרות קיבל סקירה מקצין הקשר ומראש המינהל.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד בנחל עוז. צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

לאחר מכן המשיכו למפעל אסם בשדרות, שם שמעו מנציגי הנהלת החברה ומיו"ר הוועד, על פעילות החברה ועל יחסי העבודה בה. יו"ר ההסתדרות בר-דוד ושאר הצוות, סיירו בקווי הייצור של מוצרי החברה. זאת, בליווי נציגי החברה: מנכ"ל קבוצת אסם אבי בן אסאייג, משנה למנכ"ל תפעול מאיר אימבר, סמנכ"ל משאבי אנוש פני קימלמן, מנהל אסם שדרות יואב גורלי, מנהלת יחסי עבודה בחברה לילי ערב, ויו"ר ועד העובדים גריגורי מלך.

יו"ר ההסתדרות בר-דוד, אמר במהלך הביקור במפעל: "אנחנו בהסתדרות מעריכים את אסם, גם בגלל הציונות והעובדה שהחברה מעסיקה הרבה מאוד עובדים, אבל בעיקר בגלל יחסי העבודה הטובים. שומרים פה על כבוד האדם. שיתוף הפעולה של החברה עם העובדים ועם ההסתדרות, מייצר את היכולת של החברה להיות איתנה. נמשיך את יחסי העבודה הטובים בין ההסתדרות לבין אסם. תודה לוועד העובדים ולמרחב".

ראשי ההסתדרות עם בכירי מפעל אסם בשדרות. צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

בביקור בחברת קצא"א (קו צינור אילת אשקלון) שמעו נציגי ההסתדרות סקירה היסטורית על הקמת החברה, לצד עדכון על פעילותה בהווה ואתגרי העתיד, וכן על העבודה המשותפת בין ההנהלה, העובדים וההסתדרות. בכירי ההסתדרות נפגשו, בין היתר, עם מ"מ מנכ"ל החברה איציק לוי, סמנכ"ל משאבי אנוש אייל פרי ויו"ר ועד העובדים תומר עזרא. יו"ר ההסתדרות ונציגי הארגון יצאו להפלגה קצרה בנמל החברה.

בר-דוד אמר במהלך הביקור בקצא"א: "מדובר בקבוצת עובדים מסורה, טובה, אחראית, עם ניסיון, שאוהבים את המקום הזה ודואגים לעתידו. אני יודע שיש הנהלה טובה והתרשמתי שכולם מבינים את חשיבות החברה הזאת. אני רוצה לציין גם את ראש האיגוד, גבי אסרף. האיגוד, המרחב וההסתדרות – כולנו נעמוד יחד מאחורי החברה".

יו"ר ההסתדרות בשיחה עם עובדי המרחב. צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

משם המשיכו לכנס שנערך באשקלון, עם ראשי ועדים וחברי ועד מ-50 מקומות עבודה במרחב. יו"ר ההסתדרות, בר-דוד, הודה ליו"ר מרחב אשקלון, רמי גואטה: "אני חייב לציין, רמי ידידי, את העבודה המצוינת שאתה עושה עם הצוות שלך. המסירות והיכולת להיות בכל מקום. נמשיך לסייע למרחב אשקלון, ככל שיידרש".

יו"ר המרחב רמי גואטה גם יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד. צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

בר-דוד הוסיף: "בואו נזקוף את הגב, יש לנו ארגון מדהים. נהיה אחראים ונמשיך להיות רלוונטיים. נכנסתי לפעילות ציבורית כי ראיתי כיצד מתייחסים לעובדים. אבל מצד שני, ההסתדרות צריכה לפעול שמקומות העבודה ישגשגו ולהיות שותפה להצלחה" אמר בר דוד במהלך הביקור והתייחס גם לוועדי העובדים "המשיכו להגן על העובדים, לוודא שלא מתעמרים בהם ושהם מקבלים את כל הזכויות שלהם. תדאגו לעובדים החלשים. מנגד, תדרשו מהעובדים לעבוד. אנחנו רוצים עובדים טובים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מנכ"ל ההסתדרות וראש מטה יו"ר ההסתדרות, עו"ד אופיר אלקלעי, הודה ליו"ר הסתדרות במרחב אשקלון, רמי גואטה, ואמר לנוכחים: "יש לנו הרבה מאוד אתגרים בהסתדרות ובכוונתנו להרחיב את סל השירותים שניתנים לכם".

יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון, גואטה, אמר: "ארנון בר-דוד מכיר את מרחב אשקלון, הוא בא מכוחנו, מקרב העובדים". גואטה הודה לראש אגף מרחבים, אבי יחזקאל, "על הרוח הגבית שאתה נותן לנו לאורך כל הדרך".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר