ח"כ אביגדור ליברמן באשקלון
ח"כ אביגדור ליברמן באשקלון

ליברמן באשקלון: "למה הטבות עוטף עזה לא חלות על אשקלון?"

שר הביטחון לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן תקף את מדיניותו של ראש הממשלה מול חמאס והבטיח להכניס את אשקלון למפת העדיפות הלאומית בממשלה הבאה

פורסם בתאריך: 22.7.19 21:18

     

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, סייר היום באשקלון וקיים מסיבת עיתונאים בכניסה המרכזית של העיר בדיוק היכן שבנימין נתניהו, אז יו"ר האופוזיציה, הבטיח לפני 10 שנים "למוטט את שלטון החמאס".

ליברמן פתח את דבריו בציון התשדיר ההוא ואמר: "אנחנו נפגשים כאן לא במקרה, כאן ב- 3.9.09, עמד בנימין נתניהו ונתן הצהרה בה הבטיח למוטט את שלטון החמאס", אמר ליברמן ואז הציג את הסרטון של נתניהו מבטיח:

"התשדיר הזה שודר בקמפיין 2009", אמר ליברמן. "מה ראינו אתמול? ומה ראינו היום? כבר לא השליח הקטארי, אלא העוזר של השליח הקטארי מגניב כסף לרצועת עזה, לארגון הטרור חמאס, ואותו בנימין נתניהו משלם כופר, משלם דמי פרוטקשן לארגון טרור. אנחנו חתמנו ב-2009 הסכם קואליציוני שחתום על ידי בנימין נתניהו וכתוב בו מה שנאמר כאן 'למוטט את שלטון החמאס' ואנחנו דבקים בזה ואם נקבל מספיק כוח אז גם ניישם את זה. אי אפשר לחיות תחת איום של רקטות ואי אפשר להמשיך ולשלם דמי פרוטקשן".

ליברמן גם פנה באופן אישי לתושבי אשקלון, "אני רוצה לומר לתושבי אשקלון: אני לא מבין למה למרות כל הפיגועים וכל הרקטות וכל ההרוגים ואני רוצה להזכיר שבסבב האחרון במאי נהרגו 3 אנשים, אני לא מבין למה הטבות של עוטף עזה לא חלות על אשקלון? שדרות ואשקלון נמצאות בחזית מול ארגון החמאס ולכן כשנגיע לממשלה הבאה נדרוש להחיל את כל ההטבות של עוטף עזה גם על העיר אשקלון. גם בנושא אחר, אזור תעשייה, אנחנו יודעים כמה לא פשוט לחיות במקום הזה וחשוב להבטיח תעשייה ראויה לתושבי אשקלון ולכן אנחנו לא נדאג להכניס את אשקלון לא רק למפת ההטבות של עוטף עזה, אלא להכניס את האשקלונים והעיר אשקלון לאזור עדיפות לאומית א'".

ח"כ אביגדור ליברמן באשקלון

ח"כ אביגדור ליברמן באשקלון

ליברמן גם הזכיר את ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני שבועיים ותהה "פתאום הוא נזכר בעולים מחבר העמים והבטיח להם פנסיה ודיור. מדובר בזלזול באינטליגנציה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הוא נשאל גם שאלה על ההבטחה שלו לחסל את איסמעיל הנייה תוך 48 שעות ואמר: "אני רוצה להתייחס להנייה פעם אחת ולתמיד. אני הגשתי תוכנית מסודרת לקבינט. עמדתי הייתה ברורה ומי שעצר את כל התוכניות, מי שמנע כל יוזמה התקפית היה נתניהו, בכל ישיבת קבינט. כל מה שאנחנו עושים – במקום ליזום ולהוביל, אנחנו מגיבים ונגררים. אני יותר מפעם אחת הבאתי בקשה ותוכניות והצעת החלטה לפעול כמו שצריך. חייבים לחזור לסיכולים ממוקדים. לצערי, אני חוזר ואומר, מי שעצר את זה, מי שחסם את זה זה היה נתניהו".

לאחר מכן נסע ליברמן למטה ישראל ביתנו באשקלון ושם נפגש עם פעילים ואנשי המפלגה.

חברי הכנסת של ישראל ביתנו

חברי הכנסת של ישראל ביתנו. בצד שמאל: מ"מ ראש העירייה סופה ביילין

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר