כך זה נראה במסך. צילום: דוברות המשטרה

נעצר קצין משטרה לשעבר שהגיע לפגוש קטין באשקלון

ציידי הפדופילים של אבי דוביצקי הצליחו לשים את ידם על הקצין שכבר הורשע ופוטר מהמשטרה בשל כך. בנקודת המפגש בתחנת הרכבת באשקלון הוא גילה שלא מדובר בקטין אמיתי. לאחר חקירה ולילה במעצר הוא שוחרר. פרקליטו: הוא מכחיש את המיוחס לו

פורסם בתאריך: 4.7.19 10:58

     

קצין משטרה לשעבר, תושב אחד המושבים הסמוכים לאשקלון נתפס בסוף השבוע האחרון על ידי ציידי הפדופילים שמפעיל אבי דוביצקי.

מדובר בגבר בן 41, שלפני חמש שנים נתפס על ידי ציידי הפדופילים לאחר שהגיע להיפגש עם קטין. המחלקה לחקירות שוטרים פתחה אז בחקירת המקרה. במהלך החקירה נחקרו הקטינים שעמם נפגש ושזהותם אותרה בהתכתבויות בטלפון הנייד של הקצין.

שניים מציידי הפדופילים. צילום: אורי קריספין

החקירה לבסוף הבשילה לכדי כתב אישום שבסוף תהליך משפטי שנמשך למעלה משנה הוחלט לגזור עליו עונש של עבודות שירות, עונש מאסר על תנאי. הרשעתו גדעה את הקריירה המשטרתית שלו.

כתב האישום שבו הורשע מתאר מפגשים שערך הקצין עם נערים מתחת לגיל 16 בהם בוצעו עבירות המין.

'צייד הפדופילים' אבי דוביצקי. צילום: ג'ני גפטר

במוצאי השבת האחרונה, שלוש שנים לאחר תפיסתו הקודמת ולאחר שהורשע על ידי בית המשפט כעבריין מין זה קרה שוב. האיש, קיים שיחות ברשת האינטרנט עם אדם שהזדהה כקטין בן 14. מהלך השיחות הוביל להצעה להיפגש. כאמור, האיש הגיע למקום המפגש שנקבע: תחנת הרכבת באשקלון. אלא שמי שנפגשו עימו היו ציידי הפדופילים של דוביצקי שהטיחו בו את המעשים הפסולים שהוא מבצע.

קצין משטרה לשעבר. אילוסטרציה: משטרת ישראל

האיש המבוהל סיפר לציידים כי עבר טיפולים שאמורים לגמול אותו מהמשיכה לקטינים. הוא גם פחד שבן זוגו יגלה את התפיסה.

המשטרה הוזעקה למקום, עיכבה את הקצין לשעבר לחקירה ובסופה הוא שהה במעצר לילה אחד ולמחרת הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום, שם הוחלט לשחררו ממעצר.


באותו עניין:


בני הנוער נמצאים בימים אלה בחופשת הקיץ הארוכה. ימים ארוכים בהם מוצאים נערים ונערות את עיסוקם במשחקים ובשלל אתרי תוכן מול מסך המחשב או הטלפון. אך לעיתים, מתוך סקרנות הם נכנסים לאתרי הכרויות וצ'אטים. שם הם הופכים למעין טרף על ידי שלל מבוגרים שמציעים להם הצעות פסולות לעיתים עטופות בהצעות תמימות שמסקרנות את הנערים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




פרקליטו של הקצין לשעבר, עו"ד אסף דוק מסר כי "מדובר באדם שהכחיש מן ההתחלה את המיוחס שלו, טען לכל אורך הדרך שמדובר היה בהתכתבות שלמעשה במסגרתה הוא הופלל על ידי בחור בשם אבי דוביצקי וראיות שאותו אבי דוביצקי הגיש הן ראיות בדויות. לא סתם הורה בית המשפט בהארכת מעצר ראשונה על שחרורו על אף עברו לאחר שנחשף לטיעונים שהועלו בהקשר זה".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר בקצין זוטר לשעבר שפוטר מהמשטרה בדרגת פקד לפני מספר שנים על רקע חקירת מח״ש שהייתה נגדו בשעתו. בלא קשר למקרה זה או אחר, משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות מין באשר הם ובפרט נגד קטינים וחסרי ישע ותפעל למצות את הדין במלוא החומרה נגד אלו שיפגעו בקטינים וחסרי ישע ולא משנה היכן שירתו או עבדו בעברם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר