אור אלעזרא
אור אלעזרא

בן ממשיך: אור אלעזרא, בן 29, מונה למנכ"ל קבוצת אלעזרא

במקביל ימשיך אור אלעזרא לכהן בתפקידיו כיו"ר הדירקטוריון בחברות אלבר קרדיט, ממסי, מוטו פארטס וכדירקטור בחברות אלבר ואפרידר

פורסם בתאריך: 24.6.19 14:45

     

אור אלעזרא מונה היום למנכ"ל קבוצת אלעזרא, בעלת השליטה בחברות "הכשרה חברה לביטוח", חברת הליסינג אלבר וחברת הבניה והיזמות "אפרידר". הוא יחליף בתפקיד את עו"ד שמעון חזות.

אור אלעזרא (29), נשוי + 1, הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות מהמכללה למנהל ובעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

אלי אלעזרא. צילם: נבו נעים

אור הוא בנו של בעל הקבוצה, אלי אלעזרא. בשלוש השנים האחרונות הוא נחשף לפעילות החברות בה במגוון תפקידים רחב. במקביל להיותו מנכ"ל הקבוצה ימשיך אור אלעזרא לכהן במספר תפקידים בקבוצה, ביניהם דירקטור באלבר ובאפרידר וכיו"ר דירקטוריון אלבר קרדיט, ממסי ומוטו פארטס.

אלעזרא האב, המכהן כיו"ר "קבוצת אלעזרא" מסר כי "המינוי של אור למנכ"ל הקבוצה מגיע לאחר ששיפר את מצבן הפיננסי של החברות עליהן הופקד והביא אותן לתוצאות יוצאות דופן, כולל מהלכי רכישות ומיזוגי פעילות שהביאו לחיסכון רב והתייעלות. קבוצת אלעזרא מביטה תמיד קדימה ואור הוא האדם שעל כתפיו החלטתי להטיל את הובלת הקבוצה אל מול האתגרים העתידיים. אני מודה לעו"ד שמעון חזות על כהונה מוצלחת ופוריה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר