גבריאל טיגבו

"אהיה אוזן קשבת לקהילה": מונה יועץ לראש העירייה לענייני הקהילה האתיופית

גבריאל טיגבו, פעיל ותיק בקהילה האתיופית מונה לתפקיד יועץ ראש העירייה לענייני הקהילה האתיופית. "כולי תקווה שאפעל ביד רמה למען הקהילה ואשמיע את קולה", אמר טיגבו

פורסם בתאריך: 5.6.19 17:57

     

מועצת העיר אשקלון אישרה השבוע את מינויו של גבריאל טיגבו, לתפקיד יועץ ראש העירייה לענייני הקהילה האתיופית באשקלון. כזכור, בבחירות האחרונות שוב אירעה מחלוקת בין אנשי הקהילה שרצו ברשימות שונות אשר אחת מהן נפסלה. טיגבו עמד בראש רשימה שלא נכנסה למועצה והוא מוכר כפעיל בקהילה כבר שנים.

טיגבו וראשי הקהילה בלשכתו של ראש העירייה

"אני קורא לכולם לשנס מותניים ולעבוד למען הציבור בכלל ולמען קהילת יוצאי אתיופיה בפרט", אמר השבוע טיגבו כשהוא פונה לחברים האחרים בקהילה על מנת לאחות את הקרעים. "רק בשבוע שעבר ציינו את יום הזיכרון  לנספים בסודן באשקלון ועל הצורך של הקמת אנדרטה לזכר הנספים. ואת הטקס הממלכתי המרכזי בהר הרצל בירושלים. במסגרת תפקידי אפעל לאחות את השסעים והקרעים יחד עם כולם. אהיה אוזן קשבת לקהילה ואביא בפני ראש העיר וחברי מועצה  את הצרכים של קהילת יוצאי אתיופיה בפניהם. המטרות והיעדים בתפקידי לתת מענה לקהילה בכל בפרמטרים הדרושים: לקשישים, לילדים, לנוער ולסטודנטים שתהיה כתובת ומענה".

טיגבו, בן 37, נשוי ואב לשלושה. עוסק כיועץ נדל"ן מנהל משרד טוהר נדל"ן. את תפקידו כיועץ ראש העירייה הוא ימלא ללא שכר, והוא אומר כי התנדבות אינה זרה לו: "כל חיי אני מתנדב בקהילת העיר לא רק בקהילת יוצאי אתיופיה. ההתנדבות הראשונה שלי הייתה כאשר באתי כחייל משוחרר בשנת 2005 והתחלתי לאמן ילדים ונוער בהתנדבות. מאז ועד היום בוער בקרבי וזורם בדמי כל נושא של ההתנדבות. אוהב לשרת את הציבור באהבה וביראה".


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2Xc39PK


בבחירות האחרונות תמך טיגבו בתומר גלאם שאכן נבחר בסופו של דבר לראשות העירייה, והוא מפרגן לו מכל הלב ואומר כי בשבילו זו זכות לכהן בתפקיד הזה: "העיר אשקלון זכתה בראש עיר מצוין שצמח מלמטה ורואה את כולם בגובה העיניים. לי יש את הזכות להיות היועץ שלו בכדי שהקהילה תקבל את מה שמגיע לה כל כך ויהיה מי שישמיע את קולה. אני כבר שני עשורים מלווה את הקהילה, כולי תקווה שאפעל ביד רמה למען הקהילה ואשמיע את קולה. אני מבין את גודל האחריות ואת האמון שראש העיר והנהגת העיר נתנו בי, במשך כל שנות עבודתי בעיר אשקלון השקעתי רבות, מתוך תחושת שליחות ואמונה בקהילת יוצאי אתיופיה, ובקהילת העיר אשקלון לאינטגרציה ולשילוב  מיטבי בחברה הישראלית בכלל ובעיר אשקלון בפרט. מפה ברצוני להודות לכבוד הקייסים, לזקני הקהילה, ולחברי בהנהגה", הוא סיכם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר