חדר המצב לטובת בעלי העסקים. צילום: דוברות העירייה

מתכוננים לסבב הבא: נפתח חדר מצב למען בעלי עסקים באשקלון

פורסם בתאריך: 23.5.19 13:14

     

אשקלון כבר מורגלת לסבבי לחימה באים וחוזרים ואיתם גם ימים בהם מלבד מערכת החינוך נפגעים גם העסקים ברחבי העיר. סבב ההסלמה האחרון ואלו שקדמו לו ובעקבות הפגיעה שספגו בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בעיר גרמו לראש העיר תומר גלאם, ליזום בשיתוף התאחדות התעשיינים, נשיאות המגזר העסקי וקרן הפיצויים ברשות המיסים, מפגש במסגרתו יוכלו בעלי העסקים לקבל סיוע וליווי, כמו גם, בנושא הגשת תביעות לפיצוי בגין שכר העובדים שנעדרו עקב המצב הבטחוני.

המפגש הינו ללא עלות ובמסגרתו יינתן להם הסבר מפורט על מסלול הפיצוי, בחינת זכאות לקבלת פיצוי בגין היעדרות העובדים, ליווי מלא במילוי הטפסים, הגשת הטפסים לקרן הפיצויים ברשות המסים קבלת אישור מקרן הפיצויים על הגשת התביעה ואישורה.

 

"סבב ההסלמה האחרון היה אמנם קצר, אך הספיק לגרום נזקים כבדים בנפש, ברכוש וגם לעסקים קטנים בעיר. אותם בעלי עסקים נאלצו לפתוח את בתי העסק תוך סיכון חיים ממשי, כשהרחובות שוממים ואף לקוח לא נכנס אליהם" מסר ראש העירייה, תומר גלאם השבוע והוסיף "כדי לפצות אותם על הנזקים שנגרמו להם, בלי ביורוקרטיה, בלי סחבת ובלי טרטורים, הנחיתי לפתוח במיוחד בשבילם חדר מצב אותו יאיישו נציגים של רשות המיסים. אני מזמין אתכם לפנות אליהם ולקבל את מה שמגיע לכם. ספגתם מספיק, סיכנתם חיים והפסדתם כסף, הגיע הזמן שיפצו אתכם על זה".


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


חדר המצב יפעל ביום ראשון הקרוב, 26.05.19 בין השעות 09:00-17:00 במרכז למחוננים ומצטיינים, רחוב יהדות ספרד 13 (מרכז קהילתי 'נווה דקלים').

להרשמה – http://bit.ly/2WZ3Age

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר