הרב יעקב אביטן ואיתי סהר לפני הבחירות
הרב יעקב אביטן ואיתי סהר לפני הבחירות

נדחתה עתירתו של איתי סהר: לא יעיין בפתקי ההצבעה של הבחירות

השופט גד גדעון קבע כי עתירתו של סהר הוגשה בשיהוי ולכן דחה אותה. "הציבור רוצה אותנו שם", מסר חבר המועצה חי דהרי

פורסם בתאריך: 21.5.19 15:28

     

בית המשפט המחוזי בבאר שבע דחה היום את עתירתם של איתי סהר וסיעת מופת לעיין שוב בפתקי ההצבעה של הבחירות ובכך השאיר את המצב במועצה על כנו: המנדט הרביעי בידי סיעת שס"ג וחבר המועצה חי דהרי.

העתירה של סהר וסיעתו לעיין בפתקי ההצבעה של הבחירות באה לאחר שבית המשפט קיבל את ערעור הבחירות של שס"ג וקבע כי סיעת מופת קיבלה מנדט אחד ואילו שס"ג קיבלה ארבעה. ההחלטה ההיא אילצה חברת המועצה מטעם מופת, עו"ד אווה טוטאי לעזוב את המועצה ומי שנכנס במקומה הוא חבר המועצה מטעם שס"ג, חי דהרי.

חי דהרי. צילום: סיון מטודי

נשאר במועצה. חי דהרי. צילום: סיון מטודי

לאחר ששמע את הטיעונים של שני הצדדים, דחה בית המשפט המחוזי בבאר שבע את העתירה של סהר, לאחר שקבע כי העתירה הוגשה ב"שיהוי ניכר" כמו כן, "היעדר ראיות לכאורה שיש בהן לשכנע בדבר קיומו של ליקוי העלול להשפיע על חלוקת המנדטים – סבורני, כי אין מקום ליתן את צו העיון המבוקש", כתב השופט גד גדעון וגם הוסיף כי לא יטיל הוצאות.

"הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו", מסר סגן ראש העיר, הרב יעקב אביטן ראש סיעת שס"ג. "ידענו מההתחלה שהאמת איתנו ושיתקיים רצון הבוחר והיום בית המשפט אישר זאת סופית ללא עוררין. ידענו שהליך הערעור של סיעת מופת הוא הליך סרק שלא יניב תוצאות אך הם בכל זאת בחרו ללכת איתו נגד רצון הבוחר. נאחל לשותפי לסיעה חי דהרי שימשיך בעשייה שלנו המבורכת ועל זה נאמר בגמרא "במקומך יושיבוך".


באותו עניין:


תגובת חבר המועצה חי דהרי: "שמחים לקבל את פסק הדין שעושה סוף להתעמרות ברצון הבוחר. הציבור נתן לנו 7500 קולות כי הוא רצה אותנו שם. אני שמח להיות שותף לרב יעקב אביטן בסיעת ש"ס באשקלון, יש לנו תכניות רבות על הפרק למען הכלל, בע"ה נעשה ונצליח".


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר