חי דהרי. צילום: סיון מטודי
חי דהרי. צילום: סיון מטודי

בא לשכונה בחור חדש ישן: חי דהרי הושבע כחבר מועצה

"אני מתחייב לשמור אמונים למדינת ישראל", כך הושבע הערב חי דהרי כחבר מועצת העיר במקום אווה טוטאי

פורסם בתאריך: 18.3.19 18:16

     

לאחר סאגה ארוכה שנמשכה חודשים מאז הבחירות למועצת העיר אשקלון, היום התבצעו חילופי החברים במועצת העיר כאשר חי דהרי הושבע כחבר מועצה מטעם סיעת שס"ג במקום אווה טוטאי מסיעת "מופת" בראשות איתי סהר.

צפו בהשבעה של דהרי:

החילופים התבצעו הערב במהלך ישיבת מועצת העיר שלא מניין שכונסה לדון במספר נושאים. "אני מתחייב לשמור אמונים למדינת ישראל, ולמלא באמונה את שליחותי במועצה", קרא דהרי ובכך החל את כהונתו השנייה כחבר מועצת העיר אשקלון.

אווה טוטאי בישיבת המועצה החגיגית. צילום: סיון מטודי

נפרדה מהמועצה. טוטאי. צילום: סיון מטודי

"אני שמח ומודה על הזכות שניתנה לי להיות שליח ונבחר ציבור", מסר דהרי. "למועצת העיר באים לעבוד, יש דברים רבים שמונחים על הפרק והעיניים נשואות אלינו. ביחד עם הרב יעקב אביטן יו"ר הסיעה ובשיתוף עם ראש העיר מר תומר גלאם אני מאמין שנעשה דברים יפים למען הכלל. בימים אלו אנו יושבים לסגור את נושא התיקים והסמכויות".


באותו עניין:


כזכור, סיעת שס"ג, בראשות הרב יעקב אביטן, עתרה לבית המשפט בנוגע למנדט שקיבלה מופת בטענה שהמנדט מגיע לה. הרקע לעתירה אותה הגישה שס"ג, היא כי על פי החוק, בתום ספירת הקולות כאשר נותרים עודפי קולות הם מועברים למפלגה שיש לה הכי הרבה עודפי קולות מעבר למנדטים השלמים. על פי הספירה באשקלון לסיעת מופת היו 940 קולות עודפים אחרי המנדט הראשון ואילו לשס"ג היו 926 קולות עודפים אחרי המנדט השלישי. לכן מופת היא שקיבלה את עודפי הקולות של הסיעות האחרות ובכך הצליחה להכניס מנדט שני למועצה – חברת המועצה אווה טוטאי.

בשס"ג טענו כי מבדיקה שהם עשו לפרוטוקולים של ספירת הקולות גילו כי בשני מקרים, בשל טעויות הקלדה, מופת קיבלה קולות שלא היו שייכים לה בסך של 41 קולות. מה שאומר שעודפי הקולות של מופת הם 899 ולכן שס"ג אמורה לקבל את המנדט הנוסף.

דהרי ליד שולחן המועצה

דהרי ליד שולחן המועצה


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לאחר אי אלו דיונים והכרעות בין ערכאות שונות, התקבלה החלטה בהסכמת הצדדים ולפיה, כאמור דהרי ייכנס למועצה במקום טוטאי.

כניסתו של דהרי למועצה מתאפשרת לאחר ששמו כבר פורסם ברשומות כחבר מועצת העיר אשקלון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר