שגרירות ישראל בעמאן, אמש. צילום: KHALIL MAZRAAWI/אי־אף־פי

המאבטח מהשגרירות בירדן: תושב האזור

המאבטח שהיה בלב התקרית הביטחונית עם ירדן, לאחר שירה באזרח ירדני שניסה לפגוע בו, הוא תושב האזור. "מלח הארץ. פעל בשיקול דעת", אומר אדם הקרוב למשפחה

פורסם בתאריך: 24.7.17 22:45

     

המאבטח שחיסל את המפגע בשגרירות הישראלית בירדן ושוחרר הערב בחזרה לישראל מתגורר ביישוב דתי באזור אשקלון. מקורבים למשפחתו של המאבטח, מספרים כי מדובר באדם איכותי, "מלח הארץ, בחור מצוין שהיה מ"פ בכפיר", מספר המקורב. "הוא בחור שהיה אהוב על הפקודים שלו, שקט ושקול, מאוד מנומס. נחבא אל הכלים. איך אמר בגין? מטובי בחורינו".

על התקרית אמש אומר המקורב: "אני בטוח שהירי הזה נעשה בשיקול דעת מלא, הוא בחור מאוד שקול. האמא מטבע הדברים דואגת ואני מקווה שהסיפור הזה ייגמר כבר הערב", אמר המקורב מוקדם יותר, לפני שנודע על השחרור. על בני המשפחה נאסר לשוחח עם התקשורת.

ממשרד ראש הממשלה נמסר כי "אנשי שגרירות ישראל בירדן בראשות השגרירה עינת שלאין הגיעו לפני זמן קצר לישראל דרך מעבר אלנבי. בין אנשי הצוות גם איש האבטחה אשר נפצע אמש בפיגוע הדקירה בעמאן. לכל השליחים שלום. שובם של השליחים התאפשר הודות לשיתוף פעולה הדוק, שהתקיים ביממה האחרונה בין ישראל לבין ירדן. ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח לפני זמן קצר עם השגרירה ואיש האבטחה, דרש בשלומם וברך אותם".

אמש אירעה תקרית ביטחונית חמורה בין ישראל לירדן, לאחר שנגר ירדני, ניסה, כך על פי העדויות, לדקור מאבטח ישראלי בשגרירות הישראלית בעמאן. המאבטח בתגובה זריזה ירה באיש וחיסל אותו ומהירי נהרג אדם נוסף.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר