טורניר יובל במקיף אמית ב. צילום: סיוון מטודי

לזכרו של יובל: טורניר כדורסל במקיף אמי"ת ב'

החייל יובל מוריוסף ז"ל שנרצח בפיגוע בגבעת אסף, היה שחקן אליצור - הקבוצה שהשתתפה בטורניר וגם ניצחה אותו

פורסם בתאריך: 16.4.19 16:49

     

שלושה חודשים חלפו מאז איבדה משפחת מוריוסף את בנה יובל הי"ד בפיגוע רצחני בצומת גבעת אסף. בשבוע שעבר נערך במקיף אמי"ת ב' באשקלון טורניר כדורסל לזכרו. יובל כידוע למד במקיף אמי"ת ב' וסיים שם את לימודיו בטרם התגייס לגדוד נצח יהודה של חטיבת הנח"ל.

החולצה של יובל מוריוסף. מספר 8. צילום: סיוון מטודי

בטורניר, יוזמת בית הספר, השתתפו קבוצות שונות של שחקנים: בוגרי בית הספר שלמדו עם יובל, מורי בית הספר, קבוצת חיילים ששירתו עם יובל וקבוצת הבית של אליצור שבה יובל שיחק – שאף העפילה לגמר וניצחה את שאר הקבוצות.

ראש העירייה, תומר גלאם מול המשתתפים בטורניר יובל. צילום: סיוון מטודי

במעמד המרגש נכחו הוריו של יובל, אילנית ומוטי, אחותו, ראש העיר, תומר גלאם, מפקדיו, ראש מינהל חינוך, יובל זוזט, הנהלת בית הספר ותלמידים רבים שהגיעו לצפות בטורניר.

 

"המחיר היקר ששילמתם על קיומנו כאן, בארץ ישראל, הוא בלתי נתפס. המעט שאנחנו יכולים לעשות למענכם הוא להבטיח ששמו וסיפורו של יובל, קורבן הטרור האכזר, לא יימחה ולא יישכח" אמר ראש העירייה, תומר גלאם למשפחה ולמשתתפים והוסיף "אני מבטיח לכם שעיריית אשקלון תמשיך ותנציח את זכרו של יובל לעוד שנים רבות".

ראש העירייה, תומר גלאם וראש מנהל החינוך יובל זוזט לוחצים את ידי הוריו ואחותו של יובל הי"ד. צילום: סיוון מטודי


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




גם מנהל בית הספר, יניב עקיבא הוקיר את זכרו של מור יוסף ואמר "אנחנו כבית ספר מחנכים את תלמידינו לאורו של הרב הקוק שציין שבתחיית עם ישראל בארצו צריך לשלב את לימודי הקודש עם לימודי החול את התורה עם המלאכה. יובל היה איש של שילובים רגיש לחברה, מחובר לתורה, חייל ואיש צבא ומחובר לספורט בכלל ולכדורסל בפרט. אין ספק שהטורניר לזכרו והאנשים שבאו לשחק בטורניר, נוגעים באותם מעגלים שבהם הוא היה משולב".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר