יובל ברקוביץ

יובל ברקוביץ' מאשקלון קיבל את 'אות רמון'

פורסם בתאריך: 20.7.17 16:35

     

 

גאווה. ברקוביץ בטקס.

לפני מספר ימים התקיים טקס הענקת 'אות רמון' במרכז יצחק רבין בתל אביב. מדובר בפרוייקט ביוזמת קרן רמון בשיתוף משרד המדע והטכנולוגיה, בנק דיסקונט ומ. החינוך אשר בוחרים מדי שנה 15 תלמידים בכיתות יא'-יב' המצטיינים בהישגים חברתיים ולימודיים לפרוייקט מנהיגות ותרומה לקהילה בדגש על שינוי חברתי.

בני הנוער, המגיעים מכל רחבי הארץ עברו מיונים רבים במטרה להתקבל לתכנית המנהיגות. אחד מהקריטריונים הבולטים בקבלה לפרוייקט הוא עשייה חברתית.

יובל ברקוביץ' מאשקלון, אחד מהתלמידים שקיבלו את האות מספר כי חלק מהפעילויות שלקח בהן חלק במהלך הפרוייקט הוא ההאקתון- פרוייקט בו התלמידים עבדו למען שילוב בין אוכלוסיות שונות בישראל- ערבים ויהודים, דתיים וחילונים, פריפריה ומרכז ועוד.. "אות רמון נתן לי את האפשרות להקים מרכז תמיכה לילדים ונערים נפגעי שיימינג בשיתוף פעולה יחד עם עיריית אשקלון". את כל היוזמות החברתיות הללו העצימה התכנית בכך שנתנה להם כלים לפעול ולזום למעל החברה.

שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס מברך את התלמידים: "אני מברך את תלמידי פרוייקט אות רמון שסיימו בהצלחה את התכנית החינוכית החשובה ומהווים דוגמא לנוער הישראלי." ומוסיף: "משרד המדע משקיע משאבים רבים בילדים ונוער בכל רחבי הארץ על מנת לתת כלים והזדמנויות לקידום הדור הצעיר".

תלמידי אות רמון זכו להוקרה על איכות, מצויינות ומנהיגות בדמותם של אילן ואסף רמון אשר מהווים דוגמא אישית בעשייתם, הישגיהם ואישיותם במעמד מנכ"ל משרד המדע פרץ וזאן.

מטרת הפרוייקט שהוקם ע"י הגב' רונה רמון היא להוביל שינוי חיובי בחברה הישראלית ולייצר מנהיגות חברתית-ערכית שתהווה דוגמה ומופת לדור הצעיר בכך שמעודדים את התלמידים לאיכות, מצויינות ומנהיגות בכך שמקבלים אות המלווה במלגה כספית וכלים המעצימים את תכונותיהם המנהיגותיות והחברתיות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר