משפחת יפרח והסטודנטים בערב הגיבוש.

קרן "יעלה ויפרח" חילקה פרסי הצטיינות לסטודנטים

קרן יעלה ויפרח על שם עו”ד אבי יפרח ז”ל ערכה ערב גיבוש לסטודנטים במכללת אשקלון, ובמסגרתו אירחו את לירון אטיה, חילקו תעודות הצטיינות על מנהיגות חברתית וחשפו את הלוגו החדש של הקרן

פורסם בתאריך: 1.2.19 13:21

     

ביום חמישי שעבר התקיים במכללת אשקלון ערב גיבוש של קרן יעלה ויפרח על שם עו”ד אבי יפרח ז”ל. במסגרתו התארח לירון אטיה, סולן להקת הפיל הכחול, הוענקו תעודות הצטיינות ונחשף הלוגו של הקרן.

במהלך הערב הסטודנטים נחשפו לסיפור חייו המרתק של לירון אטיה ושמעו ממנו על הדרך שבה הוא בוחר לראות את מציאות חייו. בין היתר הקים אטיה את סטודיו Look & Listen שהפיק את הסרטון הישראלי הכי נצפה בעולם (מריו) עם יותר מ-150 מיליון צפיות. בנוסף להרצאה, הסטודנטים לקחו חלק בפעילות "קפסולת זמן" להגדרת חזונם ומטרותיהם האישיות והמקצועיות ושאותה יישמו עם התלמידים בבתי הספר שבהן הקרן פעילה באשקלון.

הקרן העניקה פרסי הצטיינות לסטודנטים משנה ראשונה, על תרומה ומנהיגות חברתית בבתי הספר באשקלון. הפרסים הוענקו על ידי נציגי המשפחה – מיקי יפרח, אדית אלון וד״ר חן יפרח, נציגת דירקטוריון הקרן מרגלית אלעזרא, רכזת המדור למעורבות חברתית של דיקן הסטודנטים מיכל כהן, ונציגי בתי הספר.

הקרן פועלת במכללת אשקלון זאת שנה שנייה, והיא הוקמה על ידי עו״ד אבי יפרח ז״ל לקידום החינוך והעשייה החברתית באשקלון. היום הקרן פועלת לזכרו בשיתוף עם מכללת אשקלון בראשות ד״ר פנחס חליווה, קרן אלעזרא, קרן אשקלון ומפעל הפיס.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הקרן מעניקה מלגות לסטודנטים שבתמורה למלגה עוזרים לתלמידים בבתי ספר תיכוניים באשקלון. מלבד המענק הכספי קרן יעלה ויפרח מעניקה מעטפת מלאה של ארגז כלים ותמיכה לסטודנטים שהתקבלו לתכנית לאורך כל שנת הלימודים, כולל הכוונה תעסוקתית ואירוח דמויות מובילות מהעולם העסקי והציבורי. כמו כן הסטודנטים מעורבים בניהול הקרן לעידוד ושיפור יכולות ניהול ומנהיגות. הקרן בוחרת כל שנה עד 25 סטודנטים מתוך מאות מועמדים. סטודנטים שעוברים לשנה השנייה אף זוכים למלגה מוגדלת.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר