המרכז לנפגעי התמכרויות באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

רווחה: בוגר הראשון למרכז החדש להתמכרויות

בטקס לרגל סיום התהליך גולל הבוגר את סיפור חייו ואת הטיפול המשקם במרכז. צוות המרכז קורא לכל מכור להגיע אליו גם ללא הפנייה ולקבל ייעוץ באשר להשתלבות בתכנית גמילה

פורסם בתאריך: 29.1.19 18:33

     

השבוע נערך טקס סיום במרכז יום להתמכרויות במסגרתו נפרדו חניכי המרכז מאחד הבוגרים אשר סיים את תקופת הטיפול שלו. בטקס המרגש השתתפו ראש העיר, תומר גלאם, סגנו הממונה על הרווחה, דורון נקשרי, צוות המרכז בניהולו של מנהל המחלקה לטיפול בנפגעי התמכרויות באגף הרווחה, אורי אברהם, מטופלים נוספים ובני משפחה, גולל הבוגר את סיפור חייו המורכב והקשה ואת השלב בו החל את ה הטיפול במקום, שבמהלכו נגמל מהתמכרותו ויצא לחיים חדשים.

הטקס נערך במבנה החדש של המחלקה לטיפול בנפגעי התמכרויות, שנחנך רק לפני מספר חודשים לאחר שנים בהן לא היה למחלקה מבנה קבע ראוי לקיים בו את הפעילות החשובה המצילה נפשות. זהו למשעה הבוגר הראשון שיוצא מבין כותלי המרכז החדש והטקס סיום הראשון שנערך בו.

ראש העיר תומר גלאם וסגנו דורון נקשרי עם הבוגר. צילום: אלדד עובדיה

"נחשפתי לסיפורים המרגשים ומעוררי ההשראה של אנשים שבחרו בחיים ויצאו מהחושך אל האור, למרות כל הקשיים שעברו" אמר ראש העיר לאחר הטקס והוסיף "אני מודה לצוות המקצועי שעושה עבודה מדהימה הכוללת מסירות גדולה".

 

המחלקה לטיפול בנפגעי התמכרויות נותנת שירות למכורים לסמים, אלכוהול והימורים. בנוסף, במקום גם ניתן מענה לאסירים משוחררים לבניית תכנית שיקומית וכן טיפול בדרי רחוב.

צוות המרכז נפרד מהבוגר הראשון. צילום: אלדד עובדיה

במסגרת המחלקה פועל גם מרכז יום לטיפול במכורים נקיים במשך חמישה ימים בשבוע, התומך בתהליך הגמילה הפיזי באמצעות סדנאות טיפוליות וקבוצת תמיכה.

בעיריית אשקלון הזמינו היום את הציבור המכור לא להסס ואפילו להגיע באופן עצמאי או בהפנייה של גורמי טיפול בכל יום בין השעות 10:00-12:00 לרחוב אפרים צור 55, או לתיאום פגישה ולהתייעצות בטלפון שמספרו: 08-6222001/2 ובכתובת מייל ל [email protected] כל הפגישות והמענים הטיפוליים ניתנים באופן דיסקרטי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר