ד"ר אורן זוסמן. מתוך פייסבוק
ד"ר אורן זוסמן. מתוך פייסבוק

"אבידה אדירה" | ד"ר אורן זוסמן הלך לעולמו והוא בן 38

זוסמן, בן העיר ומבכירי הקרדיולוגים בבית החולים בילינסון, לקה בליבו באמצע משמרת והותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הלווייתו תתקיים מחר בשעה 11:00 בבית העלמים ירקון

פורסם בתאריך: 29.1.19 17:34

     

אבל כבד בקרב מכריו הרבים של ד"ר אורן זוסמן, בן העיר שהלך לעולמו אמש. ד"ר זוסמן לקה בליבו, לפני ימים ספורים, במהלך משמרת במרכז הרפואי "רבין" (בילינסון) בו עבד כקרדיולוג בכיר.

ד"ר זוסמן ז"ל הוא בנו של ד"ר שלמה זוסמן, מנהל האגף לבריאות השן במשרד הבריאות. הוא בוגר מחזור 99' בית הספר אורט רונסון ואת שירותו הצבאי עשה כלוחם ביחידת מגלן. הוא התגורר בשנים האחרונות בתל אביב, את לימודי הרפואה שלו סיים באוניברסיטת בן גוריון, ואת ההתמחות בפנימית עשה במרכז הרפואי "רבין" (בילינסון). הוא היה נשוי למעין ואב לשלושה.

הוא יובא לדרכו האחרונה, מחר בשעה 11:00 בבית העלמין ירקון תל אביב, שער חסד. ביקורי התנחומים יתקיימו בבית משפחת מלול, רח' זריצקי 3, קומה 2, תל אביב בין השעות 8:30-13:00 ו-15:00-18:30.

מודעת האבל

מודעת האבל

ד"ר זוסמן הפעיל דף טוויטר פעיל במיוחד בו סיפר לעוקביו על חוויותיו כרופא, לעתים בצורה מבדרת, אך תמיד בצורה אנושית. הנה דוגמה אחת:

חבר המועצה, איתי סהר שזכה לתמיכה מזוסמן כתב עליו: "אורן אהוב, ד"ר זוסמן, לוחם אמיתי, איש אמת וחוכמה. ישראל היפה ואשקלון היפה. כאב והפסד גדול מעבר למילים. ברוך דיין אמת".

העיתונאית לינוי בר גפן כתבה עליו: "הכרתי אותו מעט, התייעצתי איתו הרבה. רופא שהוא קודם כל אדם ואדם שחושב קודם כל כמו רופא – איך לעזור, איך להקל כאב, איך לתקן מה שנשבר. אבידה אדירה למשפחתו, לחבריו, לחולים שהציל ולאלה שכבר לא יוכל להציל".

ד"ר זוסמן היה ממובילי מחאת המתמחים בשנת 2011 וד"ר אראל בוצ'ינסקי, יו"ר ארגון המתמחים – "מרשם" שנפרד ממנו היום סיפר כי "אורן היה קול בולט, נחוש ומצפוני במאבק המתמחים ב- 2011, עוד טרם התמחותו, ורק טבעי שלקח חלק בפעילות במרשם בשנים האחרונות. הוא היה חלק חשוב מקבוצת הפעילים של המאבק לקיצור התורנויות ב- 2016, ומי שהיה פה בקבוצה הזו בשנים האחרונות בוודאי הכיר אותו מהדיונים הערים שבהם השתתף, ואת הערכים, המוסר, החכמה והבינה שנשקפו מכל מה שכתב. אחרי המאבק ב-2016, למרות שכבר היה בתת התמחות המשיך להיות מעורב ואקטיבי לא פחות, כיהן כחבר ועדת הביקורת של הארגון ולפני כשנה בחרו חברי מרשם בבלינסון את אורן לאחד מנציגיהם באסיפה הארצית של הארגון. עד כמעט ליומו האחרון אורן היה פעיל, תורם ומוכן לסייע בכל נושא ובכל פעם שפנו אליו. הבשורה על מותו פילחה לנו את הנשמה, תפסה אותנו מסרבים להאמין ומילאה אותנו בעצב אדיר. ענק".

גם באיגוד הקרדיולוגיה נפרדו מד"ר זוסמן וכתבו כי הוא "היה מתמחה בכיר בקרדיולוגיה, רופא מבריק במערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי רבין. בתקופת התמחותו בפנימית ה', ובמהלך התמחותו בקרדיולוגיה במרכז הרפואי רבין, השתתף ד"ר זוסמן בכתיבת מאמרים מדעיים רבים. הוא הציג עבודות בכנסים לאומיים ובינלאומיים רבים. תרומותיו של ד"ר זוסמן זכו להכרה ברחבי העולם. הקריירה האקדמית של ד"ר זוסמן מעוטרת במספר פרסי הצטיינות".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר