ראש העיר תומר גלאם וחגית קיטרו עם ראשי ידידים. צילום: דוברות ידידים
ראש העיר תומר גלאם וחגית קיטרו עם ראשי ידידים. צילום: דוברות ידידים

ארגון 'ידידים' ועיריית אשקלון ישתפו פעולה

נתקעתם עם האוטו מכל סיבה שהיא? ארגון ידידים יגיע לחלץ אתכם: כבלים להתניע, סיוע בהחלפת גלגל, חילוץ רכב ששקע ואפילו חילוץ ילד שננעל בתוך הרכב. עכשיו עיריית אשקלון גם תסייע להם

פורסם בתאריך: 29.1.19 13:11

     

באשקלון פועלות עשרות עמותות של מתנדבים בשלל תחומים. הארגונים הגדולים שמתפתחים מיום ליום צריכים גם בית ומקום כדי להתנהל ולהתכנס למפגשים והדרכות.

ארגון 'ידידים' הוא אחד מהארגונים שבתקופה האחרונה מגדיל את מעגליו בצורה מרשימה. הארגון שם לו למטרה לסייע לכל אדם שנתקע בכביש מכל סיבה שהיא: תקר בגלגל, תקלה במנוע, הדלק אזל, חילוץ רכב ששקע בחול, איתור רכב שבעליו שכח היכן החנה אותו ובמקרים חמורים יותר גם חילוץ ילדים נעולים מכלי רכב.

באשקלון כבר פעילים כמה עשרות מתנדבים שמוקפצים למקרים מעין אלה ומסייעים לכל מי שצריך ללא תמורה.

בימים אלו מקיימת הנהלת ארגון ידידים בראשות ישראל אלמסי מנכ״ל הארגון ולייזי שטרן סגנו, פגישות עם רשויות מקומיות ברחבי הארץ, וזאת כחלק מהגשמת חזון הארגון של ״מתנדב בכל בניין״. בסופו של התהליך, מצפים בארגון להפוך להיות ארגון המתנדבים הגדול בישראל, אשר יסייע במגוון תחומים מעבר לתחומים בהם מסייע הארגון כיום.

מתנדבי ארגון ידידים סניף אשקלון. צילום: יוסי לחיאני, יח"צ

הבוקר התקיימה פגישה בלשכת ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם בהשתתפות מנהלת בית למתנדב חגית קיטרו, דוברת העירייה דנה גרינבלט, ראש מנהל תפעול מישל ברק, קב״ט העירייה יהונתן עובראני, יחד עם הרב ליאור ועקנין – מנהל סניף אשקלון בארגון ידידים, מנכ״ל וסמנכ״ל ידידים.

כיצד יכולה העירייה לסייע לארגון? בפגישה סוכם כי עד למציאת פתרון של קבע עבור מתנדבי ידידים בעיר, יערכו הכשרות ומפגשים בבית המתנדב העירוני. בנוסף סוכם כי יופצו חומרי הסברה של הארגון בפלטפורמות המדיה העירוניות לרווחת כלל תושבי אשקלון.

"שיתוף הפעולה המבורך עם עיריית אשקלון כמו רבים נוספים בתחום הרשויות המקומיות, הם תולדת פרי עמלו של ישראל לזר – מתאם קשרי קהילה בארגון ידידים, אשר מבצע חריש עמוק, מרכז ומקדם הכרה של הרשויות המקומיות בארגון, יחד עם מנהלי הסניפים, לרווחת כלל אזרחי ישראל" נמסר הבוקר מהנהלת הארגון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר