רכבי המשטרה יוצאים לביצוע המעצרים בבתים. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

דראג-נט: 40 עצורים בהם קטינים תושבי אשקלון בחשד לסחר בסמים

ימ"ר לכיש הפעילה סוכן סמוי שסייע באיסוף ראיות כנגד עשרות חשודים, בעבירות סחר בסמים המסוכנים באמצעות יישומון. הבוקר בוצע גל מעצרים נרחב בדרום ובמהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים בבית המשפט

פורסם בתאריך: 6.1.19 08:54

     

מבצע מעצרים רחב היקף, הראשון לשנת 2019 בוצע הבוקר במסגרת חקירה סמויה במסגרתה הופעל סוכן סמוי שהפלילי עשרות חשודים.

הבוקר הותר לפרסום כי במהלך ששת החודשים האחרונים פעל סוכן סמוי שהופעל על ידי יחידת הסוכנים ביחידה המרכזית לכיש שבמחוז הדרומי כנגד עבירות סחר והפצת סמים מסוכנים באמצעות הרשת הווירטואלית.

סמים בשיקת מאפים. צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילותו, תחת עינם הפקוחה של מפעיליו במשטרה, הצליח הסוכן לסייע באיסוף ראיות מפלילות נגד 40 חשודים תושבי אשקלון והישובים בסביבה. בין העצורים גם קטינים כשהצעיר ביותר מהם בן 14 שנים בלבד. המבצע התפבע כאמור הבוקר אלה נעצרו כשעשרות בלשים, לוחמי יס"מ ומג"ב פשטו על בתיהם של החשודים והעבירו אותם לחקירה שמתנהלת בשעות אלה.

סמים וטלפון חכם. סחר באמצעות האפליקצייה. צילום: דוברות המשטרה

במשטרה ציינו הבוקר כי במהלך הפעלת הסוכן ותוך שימוש במיטב האמצעים הטכנולוגיים, הוא פעל בעיקר באמצעות אפליקציית מסרים מיידיים וכף חשף את זהותם של חברי הרשת משלב ההזמנה של המשלוח, תיאומו ומסירתו, ובכך אפשר את איסוף הראיות המפלילות על ידי שוטרי ימ״ר לכיש כנגד החשודים.

סמים על המשקל. צילום: דוברות המשטרה

כאמור, הבוקר עברה הפעלתו של הסוכן לשלב הגלוי. ארבעים העצורים חשודים בעבירות סחר והפצת חומרים החשודים כסמים מסוכנים מסוגים של: קריסטל, L.S.D, קאנביס (הידרו), M.D.M.A, חשיש ו"טריפים".

סמים. צילום: דוברות המשטרה

עוד ציינו במשטרה כי העצורים מתגוררים באזורים שונים בדרום, בדגש לעיר אשקלון, והם יובאו מהלך היום לדיון בבימ"ש השלום באשקלון.

מפקד מרחב לכיש נצ"מ שמעון נחמני מעניק תעודות הערכה למפעילי הסוכןץ. צילום: דוברות המשטרה

"משטרת ישראל מחויבת כל העת לשמירת שלום וביטחון הציבור בכל מקום בו ימצא. הקדמה הטכנולוגית כיום מהווה עבורנו אתגר לחשיפת עבירות פליליות גם במרחב הרשתי תוך שימוש מושכל ומתוחכם באמצעים השונים", ציינו במשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר