סירת השיטור הימי. צילום: דוברות המשטרה

אשקלון: סירת הדיג טבעה, הדייגים חולצו מהמים באפיסת כוחות

תוך תמרון אל מול גלים, הצליחו שוטרי השיטור הימי לחלץ את שני דייגים ששחו לבדם במים הקרים והמתינו לעזרה. השניים הועברו לבסיס השיטור הימי בחוף שם ניתן להם גם ביגוד חם

פורסם בתאריך: 31.12.18 10:46

     

חייהם של שני דייגים תושבי אשקלון ניצלו הבוקר מול חופי אשקלון. בשעה 08:05 התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על סירת דיג שהתהפכה מול  חוף הפארק הלאומי באשקלון. צוות שוטרי יחידת השיטור הימי במרחב לכיש קיבל את הקריאה ויצא המהירות למקום.

השוטרים סרקו את המים דקות ארוכות עד שאיתרו את הני הדייגים כשהם שוחים לבדם, ללא סירת הדיג שכבר הספיקה לרדת למצולות. הגלים היו סוערים.

חיי הדייגים ניצלו. השיטור הימי. צילום: דוברות המשטרה

השוטרים שעברו הכשרה ומקצועיים בתחום זה תמרנו את ספינתם אל השניים תוך כדי גלים גבוהים והצליחו לחלץ את הדייגים מהמים כשהם כמעט באפיסת כוחות  והעלו אותם אל ספינת המשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




 

הדייגים, בגילאי 50 ו-67, סיפרו כי בזמן הרמת רשת הדייג סירתם התהפכה וכאמור ירדה למצולות. השניים הובאו לבסיס השיטור הימי במרינה, שם ניתן להם ביגוד חם וטופלו טיפול ראשוני ע"י חובש היחידה.

צוות השיטור הימי החילץ את הדייגים. צילום: דוברות המשטרה

פעילותם המהירה של השוטרים הצילה את חייהם של השניים שבשל גילם, ספק אם היו מצליחים להמשיך לשחות עד החוף ולצאת מהמקרה בכוחות עצמם. השניים לא נזקקו לפינוי לחדר המיון ולאחר שנחו והתחממו חזרו לביתם, ללא דגים וללא סירה אבל עם בריאים ושלמים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר