בניין ההוצאה לפועל אשקלון

מחר: שביתה בלשכות ההוצאה לפועל

לא תתקיים מחר קבלת קהל, לא יהיה מענה טלפוני, לא יהיו שירותי הקלדה בדיונים וצוותי חוץ לא יצאו לפעילות שטח. העובדים: החלטה חד-צדדית של הנהלת הרשות לחתוך במאות שקלים בחודש את שכר העובדים וצוותי השטח . "ניאבק עד אשר הנהלת הרשות תתעשת ותחזור בה מהפגיעה בזכויותינו"

פורסם בתאריך: 17.12.18 15:55

     

עובדי רשות האכיפה והגבייה, הלוא היא ה'הוצאה פועל' ישביתו מחר (ג') את כל לשכות ההוצאה לפועל ברחבי הארץ, לרבות המרכז לגביית קנסות בירושלים. הלשכות יהיו סגורות. כחלק מהצעדים לא תתקיים קבלת קהל, לא יהיה מענה טלפוני, לא יהיו שירותי הקלדה בדיונים וצוותי חוץ לא יצאו לפעילות שטח.

לדברי העובדים הצעדים מתקיימים נוכח החלטת הנהלת הרשות לפגוע חד-צדדית בשכר העובדים וצוותי השטח, באופן שיפחית את שכרם במאות שקלים לפחות מדי חודש.

בצעדים ייקחו חלק כל 800 עובדי רשות האכיפה והגבייה, למעט עובדי המטה שהם למעשה חלק מהמנגנון שביצע את ההחלטה שבגינה הם שובתים.

"החלטת הנהלת הרשות מהווה פגיעה קשה בשכרם של עובדיה המסורים והחרוצים שיוצאים לשטח ולעתים אף חשופים למקרי אלימות ואיומים" מסר יו"ר הוועד הארצי של עובדי רשות האכיפה והגבייה, אלי אלבס והוסיף "אנו תמיד נוהגים באחריות ומוכנים להליכי הידברות, אך לא נעבור בשתיקה על צעדים חד-צדדיים. ניאבק עד אשר הנהלת הרשות תתעשת ותחזור בה מהפגיעה בזכויותינו".

העובדים מאוגדים בהסתדרות עובדי המדינה בראשות אריאל יעקובי ומלווים על ידי המזכיר הארצי אבנר סולטני.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר