התרמת שיער. צילום באדיבות זכרון מנחם
התרמת שיער. צילום באדיבות זכרון מנחם

היום: מבצע התרמת שיער לנשים שחלו בסרטן

זכרון מנחם ו-PANTENE יוצאים שוב בקמפיין לאיסוף תרומות שיער במטרה לאפשר לכל אישה, צעירה וילדה המתמודדת מול מחלת הסרטן לקבל פאה איכותית חדשה משיער טבעי – ובחינם. רוצות לתרום? באשקלון תוכלו לעשות זאת בארבע מספרות

פורסם בתאריך: 25.12.18 16:02

     

אחרי התרמות דם, התרמות כסף, התרמות מזון והתרמות מח עצם מגיע גם תורו של השיער. עמותת 'זכרון מנחם' ומותג טיפוח השיער PANTENE ממשיכים זו השנה השישית עם הקמפיין המשותף לאיסוף תרומות שיער מנשים ברחבי הארץ, במטרה לאפשר לחולות סרטן נשים בוגרות, צעירות וילדות לקבל פאה איכותית חדשה משיער טבעי – ובחינם.

המבצע החל אתמול ויסתיים מחר ביום רביעי (תאריכים 24-26/12) כאשר כ-433 ספרים בכל רחבי הארץ עובדים לאורך כל שעות היום, מספרים תורמות ללא עלות וישלחו את השיער שנתרם לעמותה.

תורמים צמה ועוזרים לחולות סרטן לקבל פאה ללא תמורה. צילום: הדס

באשקלון ניתן להסתפר בחינם ולתרום את השיער בארבע מספרות: מספרת יקי סלע ברחוב חיים סלע 10 (ברנע), מספרת נאור לוי Naor Desing רחוב הבציר 8 (גבעת הפרחים), מספרת עיצוב שיער שרון בוגנים ברחוב הגבורה 11 (מרכז נפתי) ומספרת רויטל הרשקו HR רחוב לכיש 12/9 (נווה אילן).


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




'צמה של עוצמה', הנו שם מבצע ההתרמה השנתי השישי שייערך בישראל על ידי מותג טיפוח השיער PANTENE ובשיתוף עם עמותת 'זכרון מנחם' הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

גם השנה פועלות השותפות להעלאת המודעות לחשיבות תרומות השיער באורך 30 ס"מ לפחות וקוראות לבנות ישראל, בנות כל הגילאים, לתרום משיער ראשן למען פאות הניתנות חינם לחולות סרטן.

צמה של עוצמה לגיוס תרומות שיער. צילום: הדס

כל כשבע צמות מייצרות פאת שיער טבעית אשר מעניקה לנתרמת כוחות, ביטחון עצמי ועוצמה להמשך המאבק במחלה. "השנה אנחנו רוצים לעזור לכם לתרום פאה שלמה!" מסרו בזכרון מנחם והגו רעיון מבריק לזגיוס תורמות.

"החלטת לתרום? כל הכבוד ויישר כח! כעת פתחי קבוצת וואטסאפ וגייסי חברות נוספות המעוניינות לתרום למטרה החשובה" מסרו השבוע מנהלי הקמפיין "צרפי לקבוצה גם את סמדר מ-PANTENE ישראל (054-5661166) והיא תלווה אתכן לאורך כל תהליך התרומה, תענה על כל שאלה ואף תשתף אתכן בהטבות ובהפתעות הבלעדיות לחברות הקבוצות. כך נגדיל את מספר התרומות, כך נגדיל את תחושת הסיפוק".

היענות הנשים הישראליות היא יוצאת דופן גם בהשוואה למדינות אחרות בהן נערך הקמפיין, כמו ארה"ב או ניו זילנדת מסרו היום הזכרון מנחם וב-PANTENE.  מאז החל שיתוף הפעולה לפני שש שנים עלתה כמות תרומות השיער בלמעלה מ- 500%. עלייה שאפשרה בשנה שעברה להעניק לראשונה, פאת שיער טבעי לכל אישה המתמודדת עם מחלת הסרטן, בכל גיל וללא תמורה.

בישראל מתגלים מידי שנה כ-26,000 מקרי סרטן חדשים.

אחוז הנשים והנערות החולות בסרטן השד בישראל הוא מהגבוהים בעולם: אחת משבע נשים (7.5) ישראליות מתמודדת עם המחלה ואחת מההתמודדויות הראשוניות של נשים אלה היא עם נשירת ואובדן השיער, כבר מהטיפול הכימותרפי הראשון.

למעשה נגזר על הילדות, הנערות והנשים החולות בסרטן להתמודד מדי יום, לא רק עם המחלה עצמה, אלא גם עם ההשלכות הפסיכולוגיות והרגשיות של ההתקרחות ואובדן הנשיות.

הודות להעלאת המודעות של 'זכרון מנחם' והמותג PANTENE לנושא, גדלה כמות תרומות השיער פי 5!!. השנה 433 מספרות ישתתפו במבצע תרומת השיער, 62 מוסדות חינוך (תיכונים/ מכללות ואוניברסיטאיות) קיימו אירועי התרמת שיער בשנה האחרונות; כ-3112 תרומות שיער נאספו באירועים אלו; 351 בנות מצווה תרמו בשנה האחרונה ו-127 ילדים בני 3 שהסתפרו בפעם הראשונה (חלאקה); 87 היה גילה של התורמת המבוגרת ביותר עד כה. פאת שיער מורכבת בממוצע מכ-7 תרומות שיער של 30 סנטימטרים לפחות ובעבור פאות שיער ארוכות (המבוקשות בקרב הצעירות) דרושות תרומות באורכים של 40 ואף 50 סנטימטרים. את השיער הבריא ממיינים לפי צבע, סוג שיער ואורך. שימו לב, קיימת חשיבות רבה לאיכות ובריאות השיער הנתרם.

אילוסטרציה: ASAP

"ב-28 השנים של זכרון מנחם ליווינו אלפי ילדות וצעירות וראינו את השפעת הפאות הטבעיות. הפאה מעניקה עוצמה. זו לא סיסמה, זה אמיתי. הפאה נותנת להן את האומץ לצאת מהבית, לנשום את החיים, להעריכם ובהמשך להילחם עבורם" מסר מייסד ומנכ"ל זכרון מנחם, חיים ארנטל והוסיף "הצמה שלך היא העוצמה שלה. אנחנו נפעמים מחדש בכל שנה להיענות של תורמות להגיע ולהירתם למטרה כה חשובה, גם כשמדובר על שיער שהאריכו זמן רב, לעיתים כל חייהן".

"הקמפיין המשותף מהווה עבורנו מקור גדול לגאווה בכל שנה, עם נתונים מדהימים. עם ישראל מוכיח שוב ושוב את טוב לבו ואת עמידתו האיתנה לצד אלו הזקוקים לעזרתו" מסר אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל, המשווקת בישראל את מותג תכשירי השיער והוסיף "אנו מאמינים כי לכל מותג יש משימה ואפשרות לתת לקהילה, ולכן נמשיך ונשקיע משאבים ומחשבה בעניין".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר