נפתלי בנט ותומר גלאם. צילום: פוטו יוסי את עוזי

השר בנט דורש חבילת הטבות לאשקלון: "שוכחים שגם אשקלון חוטפת"

פעילותו של חבר המועצה, עמיחי סיבוני וראש העירייה תומר גלאם, הביאו את השר בנט להעלות הצעה למתן הטבות לעיר אשקלון על רקע המצב הביטחוני. האזינו לדברי השר

פורסם בתאריך: 2.12.18 13:07

     

היום התכנסה ישיבת הממשלה לדון בחיזוק עוטף עזה תחת הכותרת "תוכנית לחיזוק החוסן האזרחי בשדרות וביישובי עוטף רצועת עזה לשנים: 2020-2019".

אלא שבעקבות פנייה של חבר מועצת העיר, עמיחי סיבוני, ושל ראש העירייה תומר גלאם, הבחין שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט כי דווקא העיר שספגה את המכה הקשה בסבב ההסלמה האחרון – אשקלון, נמצאת מחוץ למפת ההטבות.

הוא התייחס לכך בישיבת המשלה עצמה ואמר: "שוכחים שגם אשקלון חוטפת בכל סבב ותושביה סובלים, הממשלה צריכה להידרש לזה בהקדם".

השר בנט קרא למתן מענה ייעודי לעיר במסגרת תוכנית חוסן שתובא לישיבתה הבאה של הממשלה. "בכל סבב גם אשקלון חוטפת ותושביה סובלים מהמצב, אבל אין לזה מענה ייעודי בתכניות הממשלה. אני קורא לגיבוש מענה נקודתי לעיר, ומודיע כי משרד החינוך יהיה שותף מלא בגיבוש כל תכנית שכזו", אמר השר.

חבר המועצה, עמיחי סיבוני והשר נפתלי בנט

השרים אריה דרעי ואלי כהן הצטרפו אף הם לבקשה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לאחר הישיבה מסר השר בנט לראש העירייה גלאם הודעה בה אמר: "כרגע בממשלה העליתי דרישה שנביא החלטת ממשלה מיוחדת לחיזוק העיר אשקלון, על רקע ספיגת הטילים הרקטות. עוטף עזה שזה מאוד חשוב אבל אשקלון חטפה לא פחות ואפילו יותר. אז העליתי בקשה שעוד שבוע מהיום נביא החלטה לחיזוק תושבי העיר אשקלון והעיר אשקלון בכל המערכות, החינוך, הבינוי, הפסיכולוגיה, עסקים, תיירות וכל ההיבטים, אנחנו לא נרפה וראיתי שגם שאר שרי הממשלה מצטרפים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר