צילום: חמת גדר
צילום: חמת גדר

מחפשים מקום מפלט? מדריך ההנחות וההטבות המלא לתושבי הדרום

עשרות עסקים, גופים ומוסדות החליטו לפנק את תושבי הדרום במבצעים והבנחות חסרי תקדים. המדריך המלא והמקיף כאן. פיספסנו עסק? שלחו אלינו ונעדכן

פורסם בתאריך: 13.11.18 20:48

     

שורה של מוסדות וגופים הכריזו היום על הנחות ומבצעים חסרי תקדים לתושבי אשקלון והישובים שסובלים בימים האחרונים ממטחי הטילים. כל מה שניתן לעשו זה להגיע לבתי העסק שנמצאים רובם ככולם במרכז הארץ ובצפונה, להציג תעודת זהות ובה ציון כתובת המגורים ותקקבלו את ההנחה.

רשת מלונות אוליב כואבת את הקושי שעוברים תושבי עוטף עזה ומציעה לתושבי ישובי עוטף עזה, לינה בחמישים אחוז הנחה עד יום שישי ה-16/11/18 (על בסיס לינה בלבד-לא כולל מלונות תל אביב)
רשת מלונות אוליב, בפריסה ארצית מפעילה 12 מתחמי לינה ומלונות, בתל אביב, סובב כנרת, בגליל העליון ובגליל המערבי ועוד…
למידע נוסף, מרכז הזמנות רשת מלונות אוליב: 04-9531153 בשעות 09:00-18:00


הנהלת חמת גדר, אתר המרחצאות התרמו-מינרליים המוביל בישראל  מזמינה את תושבי עוטף עזה לקחת פסק זמן ולהצפין ליום בילוי יוצא מגדר הרגיל באתר! (ללא תשלום)
הנהלת חמת גדר, החליטה להזמין את תושבי עוטף עזה לבילוי שובר שגרה ופסק זמן מהתופת בחמת גדר, הכניסה בהצגת תעודת זהות ללא תשלום כמו כן הנחה של 50% להשכרת אוהל ממוזג בכפר האוהלים שלראשונה יפעל במתכונת חורף.


אגף תיירות גולן בחברה הכלכלית גולן מזמין את ילדי הדרום לאתריו המרכזיים -אתר המורשת הלאומי עין קשתות ופארק הירדן בדרום הגולן, אשר פותחים את שעריהם ללא עלות, לילדים מהדרום.
לפרטים: פז בן דוד – 04-6962885, [email protected].


בעקבות ההחרפה במצב הבטחוני רשת מלונות טמרס תעניק הנחה בגובה של 25% לתושבי הדרום הגרים בקו של אשדוד ובאר שבע ודרומה הנמצאים בטווח הטילים.
ההנחה תהיה תקפה למלונות ווסט לגון נתניה, דניאל הרצליה ודניאל ים המלח עד לתאריך 18/11 כולל.


מוזיאון הרצל פותח את שעריו ללא תשלום לתושבי הדרום (אשדוד ודרומה) ויישובי עוטף עזה, מהיום (13.11) ועד יום שישי (16.11)

מוזיאון הרצל הינו מרכז חינוכי ייחודי, המעניק מפגש חווייתי עם התנועה הציונית ומייסדה, בנימין זאב (תיאודור) הרצל. המוזיאון מעוצב ברוח צעירה ומודרנית, המספרת בשפה עדכנית ורעננה על דמותו של הרצל כאדם וכמנהיג, תוך שימוש באמצעים אורקוליים מרהיבים. המוזיאון חוויתי ומעשיר מחולק לארבעה חללים המתארים את התמורות שחלו בדרכו של חוזה המדינה, החל מנעוריו המוקדמים כאירופאי בורגני הנאמן למורשת האוסטרו-הונגרית ולתרבות הווינאית של המאה ה –19 ועד להיותו מדינאי מתוחכם, הפועל ומסור כל כולו להגשמת החזון ולהקמת מדינה יהודית עצמאית באדמת ארץ-ישראל.

הכניסה בתיאום מראש ובהצגת תעודת זהות.
מרכז הרצל: 2843*
026321515
[email protected]


חברת תיירות השווקים "יאללה באסטה", המפעילה את מיזם כרטיסי הטעימות ומוציאה סיורים קולנריים בשווקי הארץ, מזמינה את תושבי הדרום וקו העימות לקחת הפוגה מהמתח ולהצטרף לסיור קולינרי מודרך – ללא עלות, בשוק מחנה יהודה. הסיור יערך ביום שישי הקרוב (16.11) בין השעות 10:00 ל-13:00.
ההשתתפות בסיור מותנת בהרשמה מוקדמת ובשליחת צילום ספח תעודת הזהות (עם הכתובת) לדוא"ל: [email protected] . במידת היקף ההיענות תיבחן אפשרות לפתיחת סיור נוסף.


נשים עושות שלום פותחות את בתיהן לאירוח תושבי הדרום

תושבים שמעוניינים להתארח מוזמנים למלא את הטופס שכאן ונחזור אליכם תוך זמן קצר: https://goo.gl/forms/K385BIf38qrc5LLk1
או לפנות ישירות לצוות התיאום: עטרה לוי 052-3745693, אורלי כהן 054-5678105 או ענת הראל 052-3735765.

חברות תנועה המעוניינות לפתוח את בתיהן ולהצטרף לרשת הסולידריות שלנו, אנא מלאו את הטופס שכאן: https://goo.gl/forms/LfJTrzq2UGXpU7SY2
(גם חברות שכבר מילאו בעבר מוזמנות למלא את הטופס בשנית כדי שנדע שההזמנה עדיין בתוקף)


כ.א.ל נרתמת למען העסקים הקטנים בדרום – תאפשר הקדמת זיכויים, ללא עלות, לבעלי העסקים בדרום הארץ

בעקבות המצב הביטחוני, החברה תאפשר לבתי העסק הקטנים בדרום הארץ הקדמת זיכויים, ללא עלות.
הקדמת הזיכויים תאפשר לבתי העסק לקבל את יתרת הזיכויים העומדים לרשותם, באופן מיידי במקום במועד הזיכוי הרגיל, הצפוי להיות ב- 2/12. ההטבה תינתן ללקוחות ללא עלות, החל מהיום.


הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים מזמין את תושבי עוטף עזה, אשקלון, שדרות, נתיבות, אזור באר שבע וים המלח ליהנות מכניסה ומגוון פעילויות לגן הבוטני כולל סדנא ונסיעה ברכבת הגן ללא תשלום. הכניסה עם הצגת תעודות זהות. לפרטים נוספים 026794012 או בפייסבוק של הגן הבוטני האוניברביטאי


משפחות מהדרום (עד 7 ק"מ מהגבול) מוזמנים לאירוח בצימרים של בית ספר שדה כפר עציון בשבוע הקרוב. יש בחלק מהימים כ-10 חדרים והאירוח על בסיס כל הקודם זוכה. מי שמעוניין שישלח מייל לכתובת [email protected]. כמו כן תושבי הדרום שתקועים בלי אולם לחתונות ובר מצוות בהמשך השבוע יוכלו להשתמש במאהל האירועים בבית הספר בחינם.


פארק תמנע סמוך לאילת פותח את שעריו לתושבי עוטף עזה. הכניסה והלינה בקמפינג בחינם. טלפון לתיאום: 08-6316756.


פארק ומוזיאון המדע טכנודע חדרה, פותח את שעריו ללא תשלום לתושבי הדרום וישובי עוטף עזה. כל זמן שנמשכת הלחימה ברצועת עזה מוזמנים תושבי הדרום ועוטף עזה להיכנס ללא תשלום לבילוי בטכנודע חדרה. הכניסה כוללת את מוזיאון ופארק המדע.
שעות פתיחה: ראשון-חמישי בשעות 09:00-17:00. בשישי ושבת המקום סגור.
כתובת: הרב נסים 2, חדרה, 04-6333505, www.technoda.org.il


מוזאוני חיפה מזמינים את תושבי קו העימות לבלות בששת מוזיאוני חיפה (מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית, מוזיאון חיפה לאמנות, המוזיאון הימי הלאומי, ועוד) ללא תשלום. בנוסף, ילדים מוזמנים להשתתף בסדנאות במוזיאונים השונים ללא תשלום.
פרטים על שעות הפעילות והסדנאות שיתקיימו באתר: www.hms.org.il.


מוזיאון ארצות המקרא בירושלים פותח את שעריו בחינם עבור תושבי יישוביי הדרום. כל תערוכות המוזאון פתוחות בפני המבקרים והילדים זוכים בכניסה חינם לפעילת חווייתית מיוחדת במתנה החל מ-13.11 ועד ליום שבת, 17.11.
לפרטים והגעה: 02-5611066.


לאור המצב המתוח בדרום, מציעה התזמורת הפילהרמונית הישראלית כרטיסים בחינם לילדי הדרום והוריהם לקונצרט בסדרת "הפילהרמונית לילדים" שיתקיים ביום שני הקרוב, 19.11 בשעה 17:30 בהיכל התרבות בתל אביב.

תושבי הדרום שמעוניינים לקבל כרטיסים מוזמנים ליצור קשר עם משרד הכרטיסים של התזמורת במספר הטלפון: *3766 ולציין בעת הזמנת הכרטיסים כי הם תושבי הדרום. ביום הקונצרט יש להגיע עם תעודת זהות לקבלת הכרטיסים.


 

תושבי הדרום היקרים, רעננה פותחת את הלב ואת הבית בפניכם. אנו מזמינים אתכם להתארח בעיר ולקחת הפוגה מהימים הקשים.
משפחות רענניות המעוניינות לארח ומשפחות המעוניינות להתארח מוזמנות לפנות למוקד העירוני בטלפון 9107* מכל טלפון, או 09-7622100


עיריית כפר סבא נערכת לאירוח משפחות מהדרום בבתי התושבים לאור המצב הביטחוני המתוח. במקביל, מתבצעות הכנות לקליטת משפחות, ילדים ובני נוער לפעילויות הפגתיות.

תושבי כפר סבא המעוניינים לארח בבתיהם מוזמנים למלא את פרטיהם כאן>> https://bit.ly/2QEfAkb


עיריית גבעתיים נערכת לקליטת תושבים מהדרום. במסגרת ההיערכות, מפרסמת עיריית גבעתיים טופס קצר, אליו יוכלו להירשם משפחות המעוניינות לארח ומשפחות המעוניינות להתארח. העירייה תקשר בין המשפחות, במטרה לסייע באירוח ובהמשך תציע לתושבי הדרום אשר יגיעו להתארח בעיר, מגוון פעילויות לגילאים השונים, במטרה להנעים את זמנם.אפשר ליצור קשר גם בטלפון 03-733-6600


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מועצה אזורית נחל שורק אירגנה פעילויות לילדי גני הילדים במועצות אזוריות חבל יבנה ושפיר מיום של כיף בחווה של חוה בחפץ חיים. תושבי העוטף והדרום המעוניינים להצטרף ליום כיף בחווה מוזמנים גם הם ליום של הפוגה ורגיעה בשעות 9:30-15:00.


בגבעת וושינגטון ישמחו לארח משפחות מעוטף עזה שרוצות להתפנות למקום בטוח.אפשר ליצור קשר בטלפון 054-7002020.


עיריית רמת השרון מזמינה את תושבי דרום הארץ להתארח בבתי התושבים. הצוותים המקצועיים בשיתוף המתנדבים היקרים, ידאגו לאורחים לזמן איכות ברמת השרון והעירייה מצידה תפתח בעבורם את מתקני הספורט והפנאי. המתנדבים ידאגו להפעלות לילדים. משפחות שרוצות לארח ומשפחות מדרום הארץ שמעוניינות להתארח מוזמנות להרשם בקישור בטלפון 03-5483819 או בווטסאפ 052-3255106


ברשת קהילת מיתרים מעוניינים לארח משפחות מעוטף עזה בקהילות הרשת. משפחות המעוניינות בהפוגה מהשגרה הלא פשוטה ורוצות להתארח מוזמנות לפנות ליותם זיו, מנהל הרשת, בדוא"ל [email protected]


אולפנת בני עקיבא רעות בפתח תקווה פתחו את ליבן ואת שערי האולפנה לאירוח של משפחות תושבי הדרום. צוות האולפנה ממשיך לקבל ולענות לאין ספור פניות של תושבי הדרום נוספים המבקשים לבוא ולהתארח יחד עם משפחתם. תלמידות האולפנה מארחות אותם בבניין הפנימיה ומפעילות את הילדים במגוון רחב של פעילויות.


בבית ספר שדה סוסיא שולחים חיבוק חם לתושבי הדרום ומציעים להתארח בבית ההארחה ללא עלות, במהלך השבוע והשבת הקרובה. למידע והשארת פרטים או בטלפון 1-599-507-517

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר