בכיריי העירייה עם נציגות מהמתגייסים. צילום: תומר שונם הלוי

הקשב המפקד: כנס מתגייסים 2017

בין המתגייסים הוגרלו שוברים בסך 1,000 שקלים לקניות ברשת 'ריקושט'. ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "אני מאחל לכולכם שירות משמעותי ומוצלח, אבל יותר חשוב מזה –  שתחזרו הביתה בשלום"

פורסם בתאריך: 11.7.17 17:59

     

רגע לפני שהם עולים על מדים התכנסו מאות מבוגרי בתי הספר בעיר לכנס המתגייסים העירוני, שנערך לראשונה במכללה האקדמית אשקלון. במהלך הערב קיבלו המשתתפים שי אישי מראש העיר בפועל וחברי המועצה ונהנו מהופעות של הסטנדאפיסטים מור חן ושאולי בדישי ומהופעה של הצמד קטריקס ודורון ביטון. כמו כן, הוגרלו שוברים בסך 1,000 שקלים לקניות ברשת 'ריקושט' ומערכת קריוקי.
הכנס התקיים במעמד ראש העיר בפועל, תומר גלאם, מ"מ ראש העיר, סופה ביילין, סגני ראש העיר, יורם שפר ורמי סופר, חברי המועצה מיריי אלטיט ואפי מור, מנהל אגף תרבות, נוער וספורט, נמרוד גלנטה, מנהל מחלקת נוער, יעקב אטיאס, מנהלת המחלקה למנהיגות והתנדבות נוער, דפנה ביטון, יו"ר האגודה למען החייל באשקלון, מוטי אלבר ועוד.

גלאם עם הצעירים. צילום: תומר שונם הלוי

ראש העיר בפועל, תומר גלאם, בירך את המתגייסים המתחילים שלב חדש ומאתגר בחייהם ומוכנים לשאת באחריות את השירות הצבאי. "אני סמוך ובטוח שביכולתכם להתמודד עם האתגרים החדשים על הצד הטוב ביותר. אני מאחל לכולכם שירות משמעותי ומוצלח, אבל יותר חשוב מזה – שתחזרו הביתה בשלום".
שחר, נציגת הנוער אמרה: "משמעותי בשבילי זה לתרום גם כשקשה ודברים לא בהכרח מסתדרים, להיות חזק, ללכת עם הלב ולהבין שאנחנו כאן כדי לעשות הכל כדי שאזרחי ישראל ימשיכו בשלהם בשגרת החיים".
זה המקום לציין כי במהלך שנותיהם האחרונות בבית הספר, עוברים התלמידים הכנה לקראת הגיוס, במסגרות השונות הפועלות בעיר, בין אם זה במרכז ההכנה לשירות משמעותי במרכז 'וולדנברג', בהדרכת איזו מויסה, בו פועלות קבוצות הכנה לצה"ל, כוכבי קצונה ומנהיגות צעירה ובין אם זה במסגרת עמותות, כמו 'אחרי' ו'מעגלים' העוסקות גם הן בהכנה לשירות בצה"ל ומטרתם להעלות את אחוזי הגיוס בקרב הבנים והבנות, השירות המשמעותי, תפקידי פיקוד וקצונה, צמצום הנשירה ועוד.
את הערב הנחה ירדן לביא, בוגר 'כוכבי קצונה' והוא כלל גם מוקדי הפעלה של המרכז לשירות משמעותי, מטה הבטיחות העירוני והאגודה למען החייל. הכנס, שמתקיים באשקלון למעלה מ-20 שנה, הופק על ידי המחלקה לנוער בשיתוף האגודה למען החייל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר