צוותי מד"א מטפלים בסעדון בשטח. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צוותי מד"א מטפלים בסעדון בשטח. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ברכיה: הנהג שמעורב בתאונה בה נהרג יגאל סעדון הסגיר עצמו למשטרה

לא ברור כמה זמן שכב פצוע עד שנמצא בשטח. נסיונות ההחייאה לא צלחו ומותו נקבע במקום. מעצרו של הנהג הוארך ב-5 ימים. סעדון יובא למנוחות ב 15:30 בברכיה

פורסם בתאריך: 21.10.18 13:08

     

מותו הפתאומי של יגאל סעדון הכה בתדהמה את מושב ברכיה. השבת האחרונה היתה אחת מהשבתות הקשות במושב השקט. שעות בודדות לפני כניסת השבת האחרונה הגיעה הבשורה הקשה למושב.

סעדון יצא בשעות הצהריים עם האופניים החשמליים שלו מביתו במושב לכיוון פאוור סנטר שער אשקלון לערוך קניות לשבת. המסלול היה דרך כבישי עפר בשטחים הפתוחים בין ברכיה לכפר סילבר.

על פי ההערכה סעדון סיים את הקניות וחזר לביתו באותה הדרך. או אז קרה האסון הגדול כאשר טרקטורון הגיח לעברו ומסיבה שאינה ברורה התנגש בו. שעת התאונה מוערכת כמה דקות לפני השעה 14:30. צעירים אחרים שעברו בשטח גילו אותו והזעיקו את צוותי מד"א.

גלגל האופניים שהתפרק במהלך התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צוותי מד"א וכוננים הוזנקו למקום ולאחר איתור המיקום החלו לבצע בסעדון פעולות החייאה.

הטרקטורון שפגע בו נמלט מהמקום ולצוותי המשטרה לא היו ברורים נסיבות האירוע. החשודים המידיים היו הצעירים שדיווחו על המקרה אך לאחר תחקור בשטח הוסר החשד כי יש להם יד באירוע.

לאחר מאמצי החייאה החליטו הצוותים שאפסו כל הסיכויים ומותו של סעדון נקבע במקום.

האופניים והשוטרים. צילום: דוברות המשטרה

סעדון מוותיקי המושב, בן 50 ואב לילדים היה דמות מוכר ואהובה במושב. רק לפני חודש ימים חגג לבנו בר מצווה באירוע שמח.

המשטרה החלה לחקור את נסיבות המקרה. מדובר כאמור בשטח פתוח שמכוניות לא נוסעות בו כבכל כביש אחר. לא ברור כמה זמן חלף מרגע התרחשות התאונה עד לדיווח למד"א.

מותו נקבע במקום. זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

מותו נקבע במקום. זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

במוצאי שבת דיווחה המשטרה כי צעיר בן 24, תושב הדרום הגיע מלווה בעורך דינו לתחנת המשטרה באשקלון, שם סיפר כי הוא זה שמעורב בתאונה.

הצעיר נעצר וטען כי הוא סובל מכאבים ולפי כך הבוקר שהה בבית החולים ברזילי.

השופט אבישי כהן הסכים הבוקר להאריך את מעצרו בחמישה ימים ובנוסף לכך נעתר לבקשת סניגורו של הנהג כי יוטל איסור פרסום שמו. החשש הוא כי תהיה מתיחות בין קבוצה אליו משתייך הנהג לבין קבוצה אליה משתייך המנוח.

"התברר לו שהוא היה מעורב בתאונה. תאונה זה דבר לא נעים, זה דבר מצער ולדאבון הלב יש בה גם ההרוג" מסר בצהריים סניגורו, עו"ד בנימין מלכא והוסיף "לא ניתן לכאוב את כאבם של האלמנה והיתומים, אבל יחד עם זאת מדובר בתאונה. להטיל את האשמה על זה שנשאר בחיים זה לא הזמן ולא המקום. אני מאמין שהמשטרה תעשה את עבודתה נאמנה וההליך יתברר בסופו של דבר בפני בית המשפט. הוא נחוש להגן על צדקתו ונחוש לנהל משפט".

סעדון יובא בשעה 15:30 למנוחות בבית העלמין בברכיה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר