האשקלוני הזוכה עם המסכה והשיק ע"ס 11.3 מיליון השקלים. צילום: דניאל שטרנהיים.
האשקלוני הזוכה עם המסכה והשיק ע"ס 11.3 מיליון השקלים. צילום: דניאל שטרנהיים.

בירת המזל של ישראל: שוב אשקלוני זוכה בפרס הראשון בלוטו

בפעם השניה בתוך חודשיים - זוכה מאשקלון בפרס הראשון בלוטו. "כואב לי לראות את השדות והחורשות שנשרפו מטרור העפיפונים, זה גורם לי לעצבות רבה", אמר הזוכה. "לפחות היום יש לי אור שנותן לי אופק כלכלי בטוח"

פורסם בתאריך: 15.7.18 10:40

     

המזל מגיע שוב אל העיר אשקלון: בפעם השניה בתוך חודשיים, זוכה תושב העיר בפרס הראשון בלוטו. 2 זוכים יתחלקו בפרס הראשון בדאבל לוטו בהגרלה שהתקיימה ב-10 ביולי, ויקבלו כל אחד 11.3 מיליון ש"ח.

בחודש מאי האחרון זכה תושב העיר בפרס הראשון בלוטו בסכום של 12 מליון ש"ח, ובהגרלה שהתקיימה ביום שלישי שעבר, 10.7, זכה תושב נוסף  בפרס הראשון, בסכום של 11.3 מליון ש"ח.

ביום רביעי האחרון, 11.7, התייצב בבית מפעל הפיס הזוכה בפרס הראשון בלוטו ב-11.3 מיליון ש"ח. הזוכה, שכיר מאשקלון, ציין כי התחתן בגיל צעיר ויש לו ילדים ונכדים והתייחס בכאב לטרור העפיפונים באזור: "במסגרת עבודתי אני מסתובב  במרחבי האזור, כואב לי לראות את השדות והחורשות שנשרפו מטרור העפיפונים, זה גורם לי לעצבות רבה, לפחות היום יש לי אור  שנותן לי אופק כלכלי בטוח. בכספי הזכייה אקנה דירות לילדי ואתמוך בתלמידי חכמים".

הזוכה מאשקלון שלח טופס  דאבל לוטו ב- 64 ש"ח כולל האקסטרה.

זוכה נוסף שהגיע באותו יום לקבל את זכייתו בפרס הראשון בלוטו מההגרלה ביום 10.7 הוא תושב פתח תקווה. הזוכה סיפר:  "אני שולח מספרים קבועים כבר יותר משנה, אני מניח את הטופס שאני שולח בשקית התפילין, אלוקים שמע לתפילותי וזכיתי בפרס של 11.3 מיליון ש"ח".

הזוכה, בן 55, שכיר, אמר כי יקנה דירות ל- 2 ילדיו "ואת שאר הכסף אפקיד בקופת פנסיה". הזוכה הגיע לבית מפעל הפיס עם אמו. כשנשאל "למה הגעת עם אמך?" הוא השיב: "היא חלמה כל החיים לזכות בלוטו ואני הגשמתי לה את החלום. רציתי שהיא תראה איך מקבלים פרס ראשון בלוטו".

הזוכה שלח טופס דאבל לוטו בסכום של 58 ש"ח.

בהגרלה שהתקיימה ב-  10.7.18 סכום הפרס הראשון היה 17 מיליון ₪. שני זוכים היו בדאבל לוטו וזוכה אחד בטופס רגיל בסכום של 5.6 מיליון ₪ שבמפעל הפיס מחכים לבואו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר