מסיימי קורס טייס 174. צילום: דו"צ.

הוא משלנו: בוגר בי"ס אומניות ותושב ניר ישראל סיים קורס טייס

הטובים לטייס: בוגר בי"ס אומנויות באשקלון ותושב ניר ישראל - בין מסיימי קורס טייס האחרון. בחוף אשקלון מתגאים בהישג שמצטרף לטייס אחר תושב תלמי יפה שסיים את הקורס הקודם

פורסם בתאריך: 5.7.17 11:07

     

גאווה למועצה. פרגון עם הטייס שפרסום פניו אסור לפרסום. צילום: דוברות מוא"ז חוף אשקלון.

כבוד למועצה האזורית חוף אשקלון: בין מסיימי קורס טייס מספר 174 שלפני מספר ימים התקיים טקס הסיום שלו וקבלת ה"כנפיים" – תושב מושב ניר ישראל ובוגר בית הספר אומניות באשקלון. הקורס הארוך והמפרך נחשב לקורס היוקרתי ביותר שנפתח עם מאות צוערים שרבים מהם לא שורדים את היכולות הנדרשות מטייסים ולבסוף רק עשרות בודדות זוכים לסיים אותו, לקבל את כנפי הטיסה המיוחלים, יחד עם דרגות קצונה שמוענקות למסיימי הקורס. הקורס שראשיתו היא לימודים אינטנסיביים ומעמיקים של אוירונאוטיקה, פיזיקה, כימיה ומדעי החיים, נחשב גם כתואר אקדמי מאוניברסיטת בן גוריון ולבד מזאת, מסיימי הקורס רוכשים מקצוע יוקרתי ומבוקש לחיים.

בטקס בבסיס חיל האוויר בחצרים, השתתפו הרמטכ"ל, רא"ל גדי אייזנקוט, נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני המשפחות. במהלכו, קיבלו הבוגרים, ביניהם טייסים, נווטים ואנשי צוות אוויר, את כנפי הטיס ואת דרגות הסגן.

הטייס הטרי מניר ישראל, מצטרף לטייס נוסף מהמועצה האזורית חוף אשקלון, תושב תלמי יפה ובוגר מקיף ד' באשקלון, שסיים את הקורס הקודם וקיבל את כנפי הטיסה לפני שנה. ראש המועצה, יאיר פרג'ון, הוזמן לטקס והיה גאה  בהישג. בבסיס חצרים פגש פרג'ון את הטייס הטרי  ואת הוריו ובירך אותם. "כאזרחי ישראל, כהורים וכמחנכים, אנחנו מאמינים בערך  של שירות משמעותי בצה"ל. אני גאה בכך שזה גם חלק מהשיח הטבעי בקרב בני הנוער שלנו ואני גאה בכך שבקרב בני הנוער שלנו, אחוז המתגייסים לשירות משמעותי הוא מהגבוהים במדינה", אמר פרג'ון. להורים הגאים של הטייסים הוא שלח בשם כל המועצה ברכות: "לבנים אני מאחל, צאו לשלום, המריאו בבטחה ושובו בשלום".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר