יואל ישורון. צילום: ניר שמול.
יואל ישורון. צילום: ניר שמול.

דיקן מכללת אשקלון על מצעדי הגאווה: "מצעדי חיות מבחילות"

בפוסט שכתב יואל ישורון הוא כתב כי ההומואים הם "חרמני משכב זכר" וכתב כי רון חולדאי "ספק יהודי". המכללה: "כאזרח במדינה דמוקרטית, רשאי מר ישורון להביע את דעותיו"

פורסם בתאריך: 18.6.18 12:19

     

דיקן הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון, יואל ישורון, מכהן במקביל כסגן ראש עיריית חולון. בתור שכזה הוא מפעיל גם דף פייסבוק תחת הטייטל המוניציפאלי בו הוא מפרסם את הגיגיו בנושאים שונים.

אתמול כתב ישורון פוסט שהסעיר את הרשת ובו כתב: "במדינת תל אביב צמחו גידולי פרא, מפלצות בסגנון סרט "היורה" שרקחו ממוחם הננסי והמעוות מצעדי חיות דו-רגליות, מבחילות ודוחות. בראש הפירמידה עומד ראש עירייה דפוק, קשיש בלוי, אנין טעם להחריד, ספק יהודי, החוגג על המנגל עם בשר כלבים (!!!) עד שבא לעם ישראל להקיא עליו ועל צלחתו. ועירו של אוכל הכלבים??? שם בחוצות העיר תל אביב, צועדים על שתיים ובגאווה, שרוטים לעומק, חרמני מישכב זכר (בעעעעע) ואסופת חיות ממין נקבה, מכוערות עם קעקועי "אני שרמוטה"(!!!)".

מצעד הגאווה באשדוד. צילום: אילן אסייג

מכאן עבר ישורון לתקוף את כלי התקשורת ומחה על כך שהצועדים כונו "נושאי הדגל" וכינה את הלהט"בים "חבורות הזבל".

"התקשורת מציגה ומעצימה את המטורללים הללו כנושאי דגל(!!!), לוחמי שוויון חופש וחירות. דחילק, השתגעתם??? אלה נושאי הדגל???", כתב ישורון. "על אלה, החושך, הברבריות והגהינום הזה אתם מפנטזים בעולם כמקור גאווה??? כאור לגויים??? עוד לא הבנתם בתקשורת שאתם מייצגים שיברי אחוזים בעם ורוב רובו של העם נגעל ממצעדי הבהמות הללו???".

לאחר שהחלו גולשים רבים לתקוף את הדברים הקשים, מחק ישורון את הפוסט המדובר.

הפוסט שכתב יואל ישורון

הפוסט שכתב יואל ישורון

מהמכללה האקדמית אשקלון נמסר בתגובה לאתר ynet: "את הפוסט פרסם יואל ישורון בדף הפייסבוק הפרטי שלו. כאזרח במדינה דמוקרטית, רשאי מר ישורון להביע את דעותיו ואיננו רואים מקום להתערב בנושא".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר