מפעל חברת זז דלת באשקלון. צילום: אורנית לוי
מפעל חברת זז דלת באשקלון

עקב חובות של מיליונים: מונה מפרק זמני לחברת זז דלת

חברת הריהוט הידועה נקלעה לחובות ולא שילמה את משכורות עובדיה ולא סיפקה סחורה ללקוחות ששילמו כסף. העובדים הגישו בקשה לפירוק החברה וטענו כי למיטב הבנתם מנהלי החברה "עזבו את הארץ בחופזה"

פורסם בתאריך: 3.6.18 18:35

     

אחת מחברות הריהוט הידועות באשקלון היא חברת "זז דלת", אשר במשך שנים רבות הייתה ידועה בבניית ארונות עם דלתות הזזה באיכות גבוהה. החברה אף פתחה מספר סניפים באזור הדרום: בנתיבות ובבאר שבע והעניקה שירות ללקוחות רבים.

אלא שהחברה הנמצאת בבעלות אלי ויסמן ושרן יניב, נקלעה לקשיים ולא שילמה לעובדיה את משכורות חודשים אפריל ומאי והעובדים, 16 במספר, פנו לבית המשפט בבקשה לפרק את החברה. בבקשה נכתב כי סך החובות של החברה לעובדיה נאמדים בכ-600 מאות אלף ש"ח. לדברי העובדים הם לא הצליחו ליצור קשר עם בעלי החברה ולמיטב הבנתם הם "עזבו את הארץ בחופזה".

עוד נכתב כי העובדים החלו לקבל פניות ואיומים מלקוחות וספקים של החברה הדורשים לקבל חומרי גלם, ציוד וכספים ששולמו על ידם, עד אשר נאלצו העובדים לסגור את דלתות החברה בתאריך 23.05.18. "במצב דברים זה, אין מנוס מלקבוע כי החברה הינה חדלת פירעון ויש להורות על פירוקה", נכתב בבקשה.

בעקבות כך, מינה בית המשפט מפרק זמני לנכסי החברה. בדוח הראשון של המפרק נכתב כי חלק מהציוד התעשייתי של החברה כבר משועבד לנושים כמו הבנק הבינלאומי אשר הגיש היום בקשה לכינוס נכסים. בבקשה נכתב כי חברת זז דלת חייבת לבנק כ-1.3 מיליון ש"ח.

עוד נכתב כי בתאריך 22.5.18 אירעה פריצה במהלך הלילה ומהמקום נגנבו טלוויזיות ומלגזות. הדבר דווח למשטרה.

המפרק קיבל את אישור הכונס הרשמי לפרסם הזמנה להציע הצעות לרכישת פעילות החבר ובכלל זה ציוד של החברה הכולל מכונות תעשייתיות כבדות.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר