אבולוציה זו לא מליה גסה. תלמידי ארלוזורוב

שער לאבולוציה בארלוזורוב

תלמידים מצטיינים מבית הספר ארלוזורוב לומדים בתכנית מיוחדת הפותחת צוהר לעולם האקדמי

פורסם בתאריך: 2.7.17 09:02

     

בית הספר הקהילתי על שם ארלוזורוב מעודד פיתוח וקידום של תכניות ומסגרות למידה שונות שמטרתן לספק מענה ייחודי והולם לכלל תלמידיו, ובכלל זה גם לתלמידי מצוינות. בעידודו של מנהל בית הספר אריאל סעדון פועלות זה שנים מספר תכניות לקידום תלמידים מצטיינים במסגרת תכנית "אמירים", המעודדת טיפוח תלמידים מצטיינים ומחוננים בבתי הספר.


אחת התכניות הייחודיות לבית הספר היא התכנית "שער לאבולוציה" המיועדת לתלמידי כיתות ו'. התכנית פועלת בבית הספר זו השנה השלישית, ובה 20 תלמידי כיתות ו' נוסעים לאוניברסיטת תל אביב ארבע פעמים בשנה, בכל פעם ליום מדע בנושא אחר בתחומי מחקר, אבולוציה, התפתחות המדע ועוד. במסגרת הביקורים מבקרים התלמידים גם במעבדות המחקר השונות.


התכנית פותחה על ידי "קמפוס טבע" שבאוניברסיטת תל אביב בהנהלת ד"ר יעל גבריאלי. את הלמידה בקרב התלמידים ליוותה המורה דינה אגדי. מטרת התכנית לשמש צוהר אל עולם האקדמיה המדעית, על התכנים ושיטות המחקר המשמשים בה, באמצעות למידה בסביבת למידה בלתי פורמלית. "קמפוס טבע" משמש סביבת למידה המשלבת סביבה חוץ-כיתתית בנויה וסביבה פתוחה בטבע; הסביבה כוללת מוזיאון, ובו אוספי טבע לאומיים, שבהם מתקיים איסוף, תיעוד ומחקר של המגוון הביולוגי של ישראל והאזור; גן מחקר זואולוגי, שבו האוסף הגדול ביותר של בעלי חיים מישראל; גנים בוטניים, המדגימים התאמה של מיני צמחים לתנאים סביבתיים במערכות אקולוגיות שונות: חורש, אזור טרופי ואזור מדברי. סביבת למידה זו מאפשרת למידה פעילה והתנסות ישירה עם הסביבה הפיזית כתנאי להבנה של הרעיונות הביולוגיים.

מטיילים ולומדים. תלמידי ארלוזורוב

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר