פיצוץ באשקלון. צילום משה
פיצוץ באשקלון. צילום: משה

הלילה: חשד לניסיון חיסול באשקלון

פיצוץ ארע ברכב בשכונת שמשון. הרכב עלה באש ונשרף כליל. 2 נפגעים תושבי קרית גת פונו לטיפול בבית החולים ברזילי. חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש

פורסם בתאריך: 15.5.18 00:51

     

שוב פיצוץ מטען ברכב באשקלון. אמש קצת אחרי חצות נשמע פיצוץ עז בשכונת שמשון. מקור הפיצוץ הוא ברכב שחנה מאחורי בניין מגורים ברחוב שפירא. מטען ככל הנראה הוצמד לרכב התפוצץ וגרם לפציעתם של שניים.

כוחות מד"א, משטרה וכיבוי אש הוקפצו למקום. הרכב עלה באש ולוחמי האש שהגיעו למקום פעלו לכבות את הלהבות.

שני הנפגעים, בני 28 ו-27, תושבי קרית גת טופלו על ידי מד"א ופונו, האחד במצב בינוני וחברו במצב קל להמשך טיפול במרכז הרפואי ברזילי.

חובש על אופנוע מד"א בן טטרו ופאראמדיקית מד"א דנה זוהר סיפרו: "כשהגענו ראינו רכב בוער, בסמוך שכב צעיר כבן 25 בהכרה מלאה עם פציעה בגפיים וצעיר נוסף התהלך במקום, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית חולים כשמצבו של אחד מוגדר בינוני ויציב והשני במצב קל".

 

שוטרי משטרת אשקלון סגרו את זירת האירוע והחלו בחקירה ראשונה של הממצאים, תוך הצטרפות של חוקרי ימ"ר לכיש והגעת צוות מז"פ שהחל לפעול בזירה.

ממידע שהגיע ל'כאן דרום' נודע כי מדובר שני צעירים המוכרים למשטרה. האחד היה מעורב בתקיפה בפיצוציה ושבית המשפט הטיל עליו בגינה עונש עבודות שירות שהוא מרצה בתקופה בו. חברו הצעיר היה מעורב בסחר בסמים, עבירות רכוש ואלימות וריצה כבר כמה עונשי מאסר בעבר.

כרגע לא ברור האם היה זה ניסיון חיסול או תאונת עבודה. חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש שכאמור כבר מכירה את שניים ממקרים קודמים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר