אלמוג סלוקי ומור גבאי. מתוך פייסבוק
"אהבתי אותך אהבה לא רגילה". גבאי ז"ל וסלוקי.

אלמוג סלוקי ספד לארוסתו: "היום היינו אמורים להגשים חלום"

בשבוע שעבר הייתה אמורה מור גבאי ז"ל להיכנס אל מתחת לחופה יחד עם אלמוג סלוקי. ביום המיועד לחתונה, כתב סלוקי על הכאב העצום וריגש את הרשת החברתית

פורסם בתאריך: 5.5.17 10:09

     

לפני כשבוע ימים, היה אמור אלמוג סלוקי להינשא לבחירת ליבו מור גבאי ז"ל שנהרגה לפני כחצי שנה בתאונת דרכים. ביום שבו אמורה הייתה להתקיים החתונה העלה סלוקי פוסט לפייסבוק ודיבר על הכאב העמוק.

"היום הזה היה אמור להיות היום הגדול בחיים שלי היום שהייתי צריך להיות הכי שמח היום שהיינו אמורים להינשא", פתח סלוקי. "קשה להאמין שבמקום לקום עכשיו להתלבש ולהתארגן אחרי שהרכב מקושט ולהגיע אלייך לסלון כלות לראות אותך בשמלת כלה ששתינו מתרגשים עד דמעות והולכים ליום צילומים ובערב היינו אמורים להגשים את החלום שלנו, אבל לקדוש ברוך הוא יש תכניות אחרות בזמן שאנחנו כאן למטה מתכננים והוא לקח אותך לידו. במקום כל זה אני כאן נמצא אצל רבינו הקדוש לעילוי נשמתך בתאריך הזה", כתב סלוקי כאשר הוא שוהה בקברו של ר' נחמן מברסלב שבאומן, אוקראינה.

זירת תאונה מור גבאי. צילום דובר המשטרה

"לקדוש ברוך הוא יש תכניות אחרות". זירת התאונה. צילום דובר המשטרה.

התאונה אירעה בסוף חודש דצמבר האחרון, בצומת הכניסה ליישוב בת הדר. גבאי נפצעה קשה בתאונה והייתה מורדמת ומונשמת במשך עשרה ימים. סיפורה ריגש עשרות ומאות אלפי אנשים שכולם התפללו עבורה להחלמתה, אך לבסוף גבאי נפטרה מפצעיה. הפוסט העצוב זכה לפופולאריות רבה ברשת החברתית, כאשר כל אלפי המגיבים משתתפים בצערו של סלוקי.

עוד כתב סלוקי: "מור יקרה שלי אני בטוח ומאמין באמונה שלימה שאת נמצאת במקום הכי טוב שיש ליד בורא עולם ושהגעת לשם ענו לך על הכל. אני אמשיך בעזרת השם כל החיים שלי לעשות לעילוי נשמתך. עכשיו כשאת למעלה את רואה את עולם האמת ואת לא רוצה שנהיה בצער אומר רבי נחמן שתמיד צריך להיות בשמחה אז אנחנו משתדלים כמה שיותר. מור, אם פעם פגעתי בך אני מבקש ממך סליחה ענקית. אני אהבתי אותך אהבה לא רגילה, אהבתי אותך אהבה עצומה. היית בשבילי הכל ופתאום בשיחה טלפון אחת הכל השתנה. חיים שלי אני מבקש ממך שתשלחי כוחות לאמא שלך היקרה ולליאני הנסיכה. תמיד תישארי אצלי בלב לעולם לא אשכח אותך".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר