קיבל צרור הבטחות ותקציבים. גלאם עם גלט בישיבת העבודה. צילום: אלדד עובדיה.

שר הבינוי והשיכון: "לאשקלון יש את כל הסיבות להצליח ואנחנו מחוייבים לכך"

השר בישר על שיפוץ הבריכה העירונית, שיפוץ והרחבה של מועדון הנוער העירוני, הכשרת האצטדיון העירוני ועוד... גלאם: "יישר כח. זה לא מובן מאליו"

פורסם בתאריך: 21.6.17 17:42

     

אתמול (שלישי) הגיע שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, לפגישת עבודה באשקלון ובמסגרתה נועד עם ראש העיר בפועל, תומר גלאם.
לאחר דיון מעמיק בנושאים השונים, התקבלו ההחלטות הבאות: שיפוץ ושיקום הבריכה העירונית בשדרות 'עופר' בעלות של חמישה מיליון שקלים, שיפוץ והרחבה של מועדון הנוער העירוני בשכונת גבעת ציון, הכשרת האיצטדיון העירוני, השלמת התקציב הנדרש עבור הקמת פארק האקו ספורט בשכונת 'אגמים' במקביל לבניית האגם בשכונה, הקמת מבנים חדשים לדיור עבור גיל הזהב כבר בחודשים הקרובים, 700 אלף שקלים לטובת שדרוג מבנים בדיור הציבורי ויציאה למכרז עבור הקמת 500 יחידות דיור לעולים.

מפזר הבטחות. גלנט עם גלאם בפתח בניין העירייה. צילום: אלדד עובדיה.

בנוסף, ביקש השר מרשות מקרקעי ישראל לדון בהקדם בשדרוג מרכז מסחרי שמשון ב' במסגרת פרוייקט 'ישן מול חדש' בהסכם הגג וכן לבחון החלפת גגות אסבסט בשכונות גבעת ציון ורמת אשכול וברחוב עולי הגרדום, כפי שנעשה בערים נוספות בארץ.
"אני רוצה להודות לכבוד השר שהגיע והביא עמו בשורות טובות לטובת התושבים" אמר ראש העיר בפועל, תומר גלאם לאחר המפגש "מה שמאפיין את השר היא הנגיעה בשכבות החלשות ודאגה אמיתית להן, בדיוק כמו שאני רואה את הדברים. יישר כוח על הבשורות החשובות ועל התרומה, זה לא מובן מאליו".
דבריו של גלנט למארחיו חיממו את הלב. "לאשקלון יש את כל הסיבות להצליח, מיקום אטרקטיבי, ראש עיר נמרץ שדוחף את העיר קדימה וגיבוי מלא של ממשלת ישראל, משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון, על מנת שהעיר הזאת תתקדם ואנחנו מחוייבים לכך" אמר גלנט "אני רואה לעיר פוטנציאל אדיר ואני אומר לאזרחי אשקלון – אתם תקבלו הרבה יותר ממה שאתם חושבים. העיר הזאת בצמיחה אדירה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר