מובילים את התמיכה במשפחת השכול. צילום: דוברות עיריית אשקלון

פסח בפתח: תלמידי מקיף ה' חילקו שי לחג למשפחות השכולות

החלה חלוקת המתנות לחג. תלמידי כיתות יא' בבית הספר מקיף ה' היו אלו שמסרו את השי לחג מעיריית אשקלון לכ-300 משפחות שכולות תושבי העיר

פורסם בתאריך: 14.3.18 12:46

     

כמידי שנה, החלה השבוע חלוקת שי לחג הפסח מעיריית אשקלון לכ-300 משפחות שכולות בעיר, זאת באמצעות תלמידי שכבת יא' מבית הספר מקיף ה' דרכא, שעושים זאת בהתנדבות מלאה.

למבצע החלוקה קדמו הכנה ושיחות הסברה בקרב התלמידים על ידי מחנכות הכיתות, היועצת והרכזת החברתית בבית הספר, אודות הפרויקט, הרגישות הנדרשת בהגיעם לבית המשפחה השכולה וחשיבותו במיוחד בימים אלה לפני החג.

גלאם מול תלמידי מקיף ה'. צילום: דוברות עיריית שקלון

את ברכת הדרך ליציאה לחלוקה קיבלו התלמידים המשתתפים במבצע בטקס מרגש שנערך בבית 'יד לבנים' במעמד ראש העיר בפועל, תומר גלאם, מנהלת מחלקת פרויקטים ואירועים עירוניים, אסנת שובל, יו"ר 'יד לבנים', דניאל אזולאי וחברי הוועד, מנהלת בית הספר מקיף ה', דליה רחמים, רכזת השכבה, תהילה גואטה, רכזות, יועצת ומחנכים.

ראש העיר בפועל, תומר גלאם בירך את התלמידים על עבודתם ועודד אותם להמשיך בפעילות התנדבותית. "כאחות למשפחה שכולה אני נרגשת מעצם הפנייה לבית הספר, אני שמחה שניתנה לנו הזכות לקחת חלק בפרויקט שמתבצע בצורה טובה ובשיתוף פעולה מלא" אמרה לתלמידים מנהלת בית ספרם, דליה רחמים שאף היא שייכת למשפחת השכול "עצם ההגעה של בני הנוער לבתים של המשפחות יש בה שליחות והגעתם היא כמה דקות של חסד עבור המשפחות".

מי שמלווה את הפרויקט היא המחלקה לפרוייקטים ואירועים עירוניים באגף לתיאום מערכות עירוניות בעירייה. "הפרויקט הינו בעל חשיבות גבוהה בשל הרגישות שבו" ציינה מנהלת המחלקה, אוסנת שובל "התלמידים מגיעים עם השי לכל משפחה ומשפחה, והגעתם של בני הנוער למשפחות מעניקה תחושה טובה בימים קשים אלו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר