אילוסטרציה: תומר שונם הלוי

מחאת ההורים עזרה? התקבלה הרשאה לבניית 15 מעונות ב'אגמים' וב'ברנע'

העירייה הודיעה היום על הקמתן המעונות לאלפי פעוטות בשכונות החדשות בעיר. בקרוב יפורסמו מכרזים להקמתם

פורסם בתאריך: 6.2.18 13:49

     

בשורה להורים באשקלון: התקבלה הרשאה תקציבית עבור בניית 15 מעונות יום" כך הודיעה לפני זמן קצר עיריית אשקלון.

בעירייה מתכנים שההרשאה, בסך למעלה מ-15 מיליון שקלים, תאפשר לקדם את בנייתם של 15 מעונות חדשים ולהשלים בכך חוסר משמעותי של מעונות מפוקחים לגיל הרך.

המעונות, המיועדים לפעוטות בגילאי חצי שנה עד שלוש, יספקו מענה משמעותי להורים ומסגרת חמה, מפוקחת ואיכותית, זאת לאחר חוסר משמעותי במעונות מפוקחים לגיל הרך. בכל מעון ישהו בין 80-90 פעוטות, כך שמדובר במענה רחב ומקיף לאלפי פעוטות.

מי שפעל לקידום ההרשאה הוא סגן ראש העיר רמי סופר. שלפני חודשיים נפגש שר הרווחה מר חיים כץ וסיכם אותו את המהלך ובשבוע שעבר הגיעו ההרשאות הכספיות בסך של 15 מיליון ש"ח לבניית 15 כיתות למעונות יום חדשים באשקלון.

רמי סופר עם השר חיים כץ ואנשי משרדו בפגישה

"לאחר שבניית בית הספר 'מעיין שרה' החלה ומתקדמת כפי שהבטחנו, אני סמוך ובטוח שגם הקמת מעונות היום החדשים, שהעיר משוועת אליהם ושלא נבנו כלל במהלך השנים האחרונות, תסתיים במהרה ולפי התוכניות" מסר היום סופר.

 

ההודעה התקבלה היום, מספר ימים לאחר שבשכונת אגמים התאגדו הורים והקימו קול צעקה כנגד מה שלדבריהם נחשב העדפת החינוך הדתי על פני החינוך החילוני. האם לחצם של ההורים עשה את שלו ותרם לקבלת ההרשאה התקציבית? את זה לא יגידו בעירייה.

בשבועות הקרובים, יפורסמו מכרזים לבניית המעונות החדשים בשכונות שונות ברחבי העיר, בהן כאמור שכונות 'אגמים' ו'ברנע'. המעונות שבנייתן תסתיים ללא עיכובים צפויים להתחיל לפעול ולקבל פעוטות בתחילת הנה הבאה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר