הערב: אירוע ההתרמה להצלתה של מורן ארד. בואו גם אתם

בערב תופיע נרקיס, מיקה שדה, גלעד לוי מ'הפיל הכחול' וגם צחי רבינה ופירחית יגיעו. הזדמנות גם להנות מערב מוסיקלי וגם לסייע למורן לנצח את המחלה

פורסם בתאריך: 5.2.18 12:14

     

נשלמות ההכנות האחרונות לקיום אירוע ההתרמה להצלתה של מורן ארד הערב באשקלון. כזכור לפני כחודש הבאנו כאן את סיפורה של מורן ארד (32), שהתבשרה כי מחלת הסרטן תקפה את גופה בפעם השנייה לאחר שהחלימה מסרטן השחלה, שבו לקתה כשהייתה בת 13 בלבד.

עוד לפני שעברה את ניתוח הכריתה היה לה ברור שהפעם היא לא מוכנה להיכנס לרוטינת הטיפולים הקונבנציונאליים, שכוללת טיפולים כימותרפיים והקרנות. היא החלה לחקור ומצאה מרכז ייחודי בחו”ל המספק טיפולים אלטרנטיביים לחולים במצבה. עלות הטיפול היא 220 אלף שקלים, ואותם מגייסת ארד בשבועות האחרונים.

רוב הסכום גויס כבר באמצעות עמותת "משפחה תומכת" ואת החלק החסר מקווים המארגנים לגייס באירוע ההתרמה שייערך הערב בפאב הג’ק שבחוף דלילה, ויופיעו בו הזמרת מיקה שדה, גלעד לוי מה"פיל הכחול", נרקיס וצחי רבינא ופרחית.

ארד ממתינה כעת עד שתוכל לממן את הטיפולים בגרמניה. “הטיפול בחו”ל מדבר על החיבור שבין הגוף והנפש, דרך שינוי תודעה ודפוסי חשיבה. הוא משלב גם פעילות גופנית ותזונה" סיפרה ארד לכאן דרום לפני מספר חודשים "זה עולם שלם שנחשפתי אליו והבנתי שאפשר גם אחרת. הבנתי שאני גרמתי לזה, והגוף שלי פשוט הרים ידיים כי לא היה לו כוח להתמודד איתי. הבנתי גם שחייב להיות משהו אחר, שונה ממה שהכרתי עד היום. הפכתי כל אבן כדי להציל את חיי ומצאתי את הדרך, עכשיו אני צריכה רק עוד עזרה קטנה. זה אף פעם לא נעים לבקש, אבל זה הסיכוי האחרון שלי”.

גם כאן דרום נרתם לסייע למורן לנצח את המחלה ומזמינים אתכם להגיע הערב לאירוע, לקנות כמובן כרטיסים וליהנות מערב של מוזיקה וצחוק למען מורן.

היום החל מהשעה 20.00 – פאב הג'ק בחוף דלילה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר