רחוב בלפור. צילום: אבי אידה

גלאם לוקח אחריות על ההצפות: "אני מתנצל בפני התושבים"

התמונות של הרחובות המוצפים חזרו על עצמם גם בממטרים של היום. אולפנת צביה פונתה בגלל סכנה לתלמידות וגם הגן הלאומי נסגר בגלל מזג האוויר

פורסם בתאריך: 17.1.18 13:28

     

שוב ירד גשם באשקלון ושוב חוזרים על עצמם המראות של הרחובות המוצפים. כמו בפעם הקודמת, שוב שדרות ירושלים היו מוצפים. עשה רושם כי מוקד ההצפות הופך להיות בשכונת ברנע, כאשר גם מרחוב בלפור הגיעו תמונות של הצפה.

הפעם ההצפה הסתיימה די מהר והרחוב חזר לקדמותו, אך הדבר עדיין מעורר סימני שאלה. בעירייה כבר אומרים כי ייבחנו את הסיבות להצפות החוזרות, "ההצפות בשדרות ירושלים טופלו באופן מיידי על ידי צוותים של מינהל תפעול שהגיעו למקום וביצעו את הפעולות הנדרשות על מנת להחזיר את המצב לקדמותו. במקביל, הנחה ראש העיר בפועל לקיים דיון על מנת לבחון את הסיבות להישנות ההצפות וכיצד ניתן למנוע מקרים מהסוג הזה בפעמים הבאות", נמסר מהעירייה.

אלא שהפעם ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, בצעד שמשום מה הפך להיות נדיר בנוף הפוליטי, הביע התנצלות בפני התושבים ואמר כי לא יסתפק עוד בתירוצים, "גם הבוקר הוצף רחוב 'שדרות ירושלים' בעקבות הגשמים, בדיוק באותו מקטע בו אירעה ההצפה הקודמת", כתב גלאם בדף הפייסבוק שלו. "אני לא מסתפק בתירוצים שניתנו לי בפעם הקודמת, ומזמין כבר עכשיו חברה המתמחה בתחום לטפל בבעיה מהשורש. אני מתנצל בפני התושבים על מה שקרה, ומבטיח שנעשה הכל כדי להבטיח שלא נראה מראות שכאלה בעתיד".

שדרות ירושלים. צילום: לילך סאסי אלימלך

באולפנת צביה, שכבר ידעה בעבר שנים של שיטפונות והצפות, התרחש מקרה חמור שאילץ את פינוי התלמידות: לוח החשמל הוצף במים. בהודעה שנמסרה להורים נכתב כי "לאחר שלוח חשמל ראשי הוצף במים. יש חשש ממשי לבטיחות ושלום הבנות, אי לכך אנו משביתים את הלמודים באולפנא עד לתיקון הבעיה".

מרינה אשקלון

גם הגן הלאומי אשקלון נסגר בעקבות מזג האוויר ומשם נמסר כי למטיילים המעוניינים לבקר באתר בימים הקרובים מומלץ להתעדכן באתר הרשות או במוקד רשות הטבע והגנים שמספרו 3639* לגבי פתיחתו מחדש.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר