עליאקספרס צילומסך

אשקלונים אוהבים להזמין מחו"ל: 400 אלף חבילות בשנת 2017

אוהבים לרכוש באינטרנט ולהזמין מחו"ל? אתם לא לבד, אשקלון מזנקת למקום התשיעי בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל. ואיזה אתרים אתם אוהבים במיוחד?

פורסם בתאריך: 15.1.18 15:46

     

תושבי אשקלון מזמינים יותר ויותר מאתרים בחו"ל, כך עולה מנתונים של דואר ישראל המסכם את שנת 2017. על פי הנתונים במהלך שנת 2016 הזמינו תושבי העיר 400,487 חבילות, המספר הזה מציב את העיר במקום התשיעי בארץ בהזמנת חבילות פר תושב. זאת אומרת: 2.65 חבילות על כל תושב בעיר. מדובר בזינוק של שלוש מקומות, לאחר שבסיכום שנת 2016 עמדה אשקלון במקום ה-12.

מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: שמעון מלול

עוד עולה מנתוני דואר ישראל כי בשנת 2017 הוזמנו 61 מיליון חבילות במשקל כולל של 10,800 טון. מדובר בגידול של כ- 15% לעומת שנת 2016, אז הוזמנו כ-52 מיליון חבילות במשקל כולל של 9,704 טון. תחום הסחר המקוון צמח במאות אחוזים בעשור האחרון, כאשר לשם השוואה בשנת 2006 הוזמנו מחו"ל כ-19 מיליון חבילות בלבד. בעקבות חגי הקניות הבינלאומיים הוזמנו השנה בחודשים נובמבר ודצמבר השנה כ-15 מיליון חבילות מחו"ל, לעומת חודשים מקבילים אשתקד אז הוזמנו 13.2 מיליון חבילות.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


האתרים הפופולאריים: עלי אקספרס, איביי, נקסט, אסוס ואמזון

מנתוני דואר ישראל עולה כי עלי אקספרס ו-eBay ממשיכים להיות אתרי הקניות הפופולאריים בקרב הישראלים, אחריהם: asos, next ו-amazon. גם אתר הספרים Book Depository ואתר הוויטמינים iHerb פופולאריים ביותר בקרב הישראליים. עלי אקספרס הוא האתר המוביל כאשר 50% מההזמנות כיום לישראל מתבצעות באמצעותו. הקטגוריות המובילות בהזמנות הן ביגוד והנעלה, כלי בית, אביזרים, גאדג'טים לבית ולסלולר, וויטמינים וקוסמטיקה.

 

"בכל שניה הוזמנו השנה שתי חבילות בישראל", אומר מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין. "כמות ההזמנות מחו"ל גדלה בקצבים אקספוננציאליים משנה לשנה, וזאת מאחר והציבור הישראלי הבין שיוכל לחסוך עשרות ומאות שקלים בכל קניה באמצעות הרכישות המקוונות. על מנת לסייע בהורדת יוקר המחיה ביצענו השנה השקעות רבות בשיפור השירות, שאיפשרו לנו להתמודד עם הגידול המתמשך בהזמנות. לצורך כך השקנו את מרכז הסחר המקוון לחבילות במודיעין שמסוגל לקלוט ולמיין מעל 100 מיליון פריטים בשנה. בזכות מרכז זה ההערכות לחגי הקניות הבינלאומיים היתה טובה מאוד ואפשרה לנו להעביר מאות אלפי פריטים לכל הארץ. בנוסף השנה פתחנו 430 מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשום ברחבי הארץ, בשיתוף רשתות וחנויות פרטיות, זאת בנוסף ל-700 היחידות הקיימות, מה שהופך אותנו לגוף הריטייל הגדול בישראל".

דני גולדשטיין -מנכ"ל דואר ישראל. צילום: שמעון מלול

במהלך השנה האחרונה תגברה החברה את המוקד הטלפוני 171, פתחה כאמור מרכזי מסירת חבילות ברחבי הארץ בנוסף ליחידות הדואר הקיימות, המשיכה במגמת הרחבת שעות הפעילות בסניפי דואר ברחבי הארץ – אשר פועלות שלוש פעמים בשבוע מהשעה 08:00 עד השעה 20:00 ברציפות. זאת ועוד, השקיעה החברה בתשתיות והרחבת פעילות משלוח מסרונים ללקוחות עם הגעת חבילתם לסניף. זאת ועוד, השנה הרחיבה החברה את שיתופי הפעולה עם gett,  eBay, עזריאלי ושופרסל.

אמנם דואר ישראל הוא גוף מרכזי וחשוב בכל מה שקורה בתחום הקניות המקוונות בישראל, אך הקידמה הטכנולוגית לא פסחה על שחקנים נוספים בתחום, שמצאו דרכים מקוריות לסייע בהורדת יוקר המחיה. אלכס רקון – מנכ"ל אתר ואפליקציית קאשדו (cashdo.co.il), באמצעותם ניתן לקבל החזר כספי על קניות באינטרנט מספר: "משנה לשנה אנו עדים לעלייה בכמות הרכישות המבוצעות בצורה מקוונת והדבר מצביע בעיקר על מודעות גוברת לצריכה נבונה. ככל שהצורך הזה גובר, איתו באים הפתרונות הטכנולוגיים אשר מאפשרים לאתרי קניות להיות יעילים וידידותיים יותר למשתמש הממוצע ובכך בעצם לגרום למהפכה של ממש בהרגלי הצריכה של כולנו. האתר שלנו קם במטרה להחזיר למשתמשים חלק מהסכום אותו הם משלמים על הקניות המקוונות ואני שמח על כך שהשירות שלנו מסייע להמוני ישראלים לחסוך בהוצאות ולסייע בהורדת יוקר המחיה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר