גלאם עם בני הזוג ישרדזה ובנם. צילום: דוברות עיריית אשקלון

הוקרה: מפעילים מזה עשור חנות יד שניה בהתנדבות

בני זוג עולים מאיראן מנהלים בהתנדבות חנות עודפים ויד שנייה המאפשרת למיעוטי יכולת לרכוש פריטים במחירים סמליים. ראש העירייה בפועל: "מגיע להם כל הכבוד, ואף מעבר לכך"

פורסם בתאריך: 9.1.18 11:56

     

ערב ההוקרה למתנדבי אשקלון כבר התקיים זה מכבר, אך מי שהיו אמורים לקבל במהלכו תעודת הוקרה על פועלם רב השנים הם בני זוג, עולים מאיראן שמזה עשר שנים מפעילים חנות יד שניה לנזקקים ומעוטי יכולת. השבוע הם קיבלו את הכבוד בלשכתו של ראש העיר.

בשקט בשקט, הרחק מאור הזרקורים מנהלים כבר עשר שנים הומה והושנג ישרדזה חנות עודפים ויד שניה סמוך לשוק העירוני בשכונת מגדל. החנות הוקמה מתוך צורך לתת מענה לבני נוער מיעוטי יכולת, שידם אינה משגת לרכוש נעליים וביגוד. בחנות הזו הם יכולים לרכוש את הפריטים הללו במחירים סמליים. הכספים שנגבים עבור הבגדים מופקדים ב'קרן אשקלון' ומשמשים לפעילות של תנועת 'כנפיים של קרמבו' בעיר.

הומה והושנג מפעילים את החנות, מגייסים תרומות מחנויות בעיר ויוצרים קשרים עם ארגונים ועם רשתות שתורמים פריטי לבוש לבני הנוער. הם גם נענו לבקשת מורים ועובדים סוציאליים לפתוח את החנות בשעות מיוחדות למען בני נוער שמתביישים להגיע למקום.
חוץ מהפעילות המבורכת הזו, בימי המבצעים 'עמוד ענן' ו'צוק איתן', התנדבו השניים בחמ"ל הנוער וסייעו להוציא ערכות הפעלה למקלטים ציבוריים בכל יום.

בני הזוג ישרזדה, הגיעו לישראל כתיירים מאיראן בשנת 1973. בזמן ביקורם בארץ, אירעה המהפכה באיראן וחומייני עלה לשלטון. הומה והושנג לא יכלו לחזור לאיראן ונשארו בארץ. הם קיבלו אזרחות ובחרו להקים את ביתם באשקלון. לשניים נולדו שלושה ילדים.
לאות הוקרה על פעילותם קיבלו בני הזוג את אות יקירי הנוער בעיר ואת אות יקירי הנוער במחוז דרום, וגם להערכה ולהוקרה על פועלם למען בני נוער ממשפחות מעוטות יכולת באשקלון.

"הייתה לי הזכות לפגוש את בני הזוג בלשכתי ולהוקיר להם תודה באופן אישי על כל מה שהם עושים בהתנדבות למען בני הנוער שלנו. מגיע להם כל הכבוד, ואף מעבר לכך" מסר היום ראש העירייה בפועל, תומר גלאם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר