הגמלאים בחוג ספרות

החוג הכי מבוקש של גמלאי אשקלון: חוג ספרות

החוג המבוקש הפך פופולארי ומרובה משתתפים כמו גם החוג הספרות ליוצאי דרום אמריקה שמועבר בספרדית

פורסם בתאריך: 3.1.18 10:31

     

בארגון הגמלאים העירוני באשקלון לא עוצרים לרגע: לצד טיולים והנאות מתקיימים כידוע חוגים רבים, מכללות, שיעורים והרצאות. אחד החוגים שזוכים לעניין רב בארגון הוא חוג הספרות במסגרתו מתקיים חוג אחד בהדרכתה של ד"ר אורנה מונדשיין וחוג לדוברי השפה הספרדית על ידי חיים ברמן, שמעביר את החוג לחברי הארגון העולים מדרום אמריקה.

"בחוג הספרות אנחנו עוסקים בניתוח יצירות ספרותיות", מספרת ד"ר מונדשיין מורה לספרות שפרשה לגמלאות. "אנו לומדים על יצירות מן הספרות העברית, סיפורת, ספרות כללית ונפגשים פעם בשבוע כאשר משנה לשנה הקבוצה גדלה. "קיימנו מפגש עם הסופר ישעיהו קורן ובקרוב נקיים מפגש סופרים נוסף עם המשוררת מונה ברק. אנו מנהלים שיחות פוריות וכולם יוצאים נשכרים. אני רוצה לציין את שיתוף הפעולה היוצא מן הכלל עם הארגון, כל בקשה שלי ממולאת ואני מודה על כך".

הגמלאים בחוג ספרות

חיים ברמן, מורה גם בחוג התיאטרון, סיפר על הקשר בין ארגון הגמלאים לבין קהילת העולים מדרום אמריקה. "חוג הספרות שאני מעביר מיועד לפנסיונרים שאינם דוברי השפה העברית. אנחנו לומדים ספרות וספרדית גם מבחינת כתיבה וקריאה וגם מבחינת ניתוח של יצירות עולמיות וספרדיות" סיפר השבוע ברמן "חוג זה מתקיים בשיתוף פעולה פורה עם ארגון הגמלאים העירוני בשיתוף פעולה יוצא מן הכלל ואני מודה מאוד על כך".

יו"ר הארגון, שרה זכריה, שעומדת מאחורי שלל הפעילויות לגמלאים מסרה כי: "חבריי הגמלאים מעשירים את הידע שלהם מדי יום ושעה. חוג הספרות הוא אחד מיני חוגים רבים ומעשירים את הידע – כי ידע זה כוח ובמיוחד בגילנו עלינו לפתח כל הזמן את החשיבה היצירתית. מודה למרצים המופלאים על שיתוף הפעולה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר