יקבל את התרופה היקרה. ארי יצחק מזרחי

"הצלת חיים לבן שלי": הילד מאשקלון יקבל מימון לתרופה היקרה

ילד בן 9 מאשקלון, הסובל ממחלה קשה, יקבל מימון לתרופה בעלות של מיליוני שקלים, כך פסק השבוע בית המשפט

פורסם בתאריך: 27.12.17 20:00

     

ארי יצחק מזרחי, בן ה-9, תלמיד בית בית-ספר ממ"ד חב"ד  "אור מנחם" באשקלון סובל ממחלה נדירה הנקראת תסמונת "דושן" וזקוק לתרופה שאינה בסל הבריאות. לאחר סירובה של קופת חולים 'מכבי' לממן לו תרופה שעלותה 3.3 מיליון שקל בשנה, הגישו ההורים תביעה כנגד קופ"ח ומשרד הבריאות.

הקופה תממן את התרופה. קופת חולים מכבי

השבוע פסקה השופטת אריאלה גילצר-כהן כי קופת חולים מכבי חייבת לספק את התרופה היקרה."עסקינן אכן בהצלת חיים אשר בכוחנו לגרום להטבה במצבו של הילד החולה ולמנוע ממנו סבל וייסורים עתידיים", כתבה השופטת.

את התביעה הגישה אמו של ארי, רחל מזרחי לאחר שוועדה של קופת החולים מכבי שדנה בבקשה לממן את התרופה היקרה, הנקראת "אטפלירסן" עבור הילד, דחתה את הבקשה. התרופה המדוברת גורמת לעיכוב בהתפתחות המחלה ואף מאריכה חיים.

"פסיקתה של השופטת היא מצילת חיים עבור הבן שלי", אמרה רחל מזרחי, אמו של ארי. "אני חווה את הפסיקה במשמעות של נס  מהקב"ה לעצור את הידרדרות מחלת הניוון שרירים הנדירה ממנה סובל.  עברנו דרך ארוכה ואני מודה לכל מי שסייע לנו לאורך הדרך".

מבית הספר בו לומד ארי נמסר כי ההנהלה וצוות בבית הספר חב"ד "אור מנחם" מלווים אותו ומסייעים בכל דרך אפשרית. בסיוע עיריית אשקלון נבנה בימים אלו בבית הספר מעלית  שתקל על התניידותו של ארי יצחק. עוד נמסר כי בהנהלת בית הספר מתארגנים לסעודת הודיה בהשתתפות חברי הכיתה, הצוות החינוכי והמשפחה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר