זקוקה לכל תרומה. מורן ארד

מתגייסים להציל את מורן: "אני רק בת 32 ומבקשת מכם סיכוי אמיתי לחיות"

בגיל 13 גילו בגופה גידול נדיר, לאחר שהחלימה סייעה לילדים בסיכון ולנפגעי נפש. אבל לפני חודש גילו בגופה את המחלה ומורן שעזרה לכל כך הרבה אנשים צריכה כעת את העזרה שלכם. כל תרומה תעזור

פורסם בתאריך: 24.12.17 10:41

     

אם הייתם מכירים את מורן ארד לא הייתם מאמינים שהבחורה השמחה, המחייכת ומלאת האנרגיה הזו תצטרך לבקש את עזרתכם להציל את חייה. מורן, תושבת אשקלון, יפיפייה וחייכנית, היא רק בת 32 וכבר זקוקה לעזרתכם. לפני חודש וחצי גילו לה את המחלה והרופאים לא נותנים לה הרבה ברירות חוץ מהליך כירורגי קשה. מורן יודעת לספר על עצמה יותר טוב מאיתנו. הנה מה שכתבה:

סייעה לכל כך הרבה אנשים. כעת היא זקוקה לעזרתכם. מורן ארד

"שמי מורן, בת 32, מגיל קטן הייתי הדובי של הבית, מלאה באהבה ונתינה ענקית. בגיל 13 גילו אצלי בשחלה "גידול נדיר" לטענת הרופאים, שחייב בניתוח דחוף להוצאתו וטיפולים כימותרפיים. שנה קשה מאוד עברה עלי, שנה שלוותה בכאבים פיזיים ונפשיים, אובדן של חברות קרובות ואובדן התמימות. הטראומה הזו גרמה לי לרצות עוד יותר לעזור לאחרים! בער בי לתקן. במשך כ-10 שנים עבדתי בשיקום של ילדים נוער בסיכון ונפגעי נפש.

"לפני כחודש וחצי אבחנו אצלי בשנית סרטן שד וגם הפעם האופציות שהרופאים העמידו בפני הן: ניתוח, כריתה מלאה, טיפולים כימותרפיים והקרנות. אני לא מסוגלת לעבור שוב את אותו תהליך, יש בית חולים בגרמניה לרפואה לא קונבנציונאלית שהצליחו לטפל בחולים כמוני וסייעו להם ללא הליכים כירורגיים והליכים שפוגעים בגוף. יש רק בעיה אחת: הם מטפלים רק בחולים עצמאיים פיסית, עם דרגת סרטן יחסית נמוכה ובכדי להגיע אליהם בהקדם האפשרי – אני צריכה לגייס את הכסף הנדרש.

"אני רק בת 32, אני מקווה שאחרי שהתגייסתי לעזרתם של כ"כ הרבה אנשים בחיי – הפעם תתגייסו עבורי! בבקשה קחו יוזמה אישית ומהרו לתרום לסיכוי עבור הצלת חיי:) אני מבטיחה לצאת מחוזקת ובטוחה שזה יחזור אליכם כמו טבעו של גלגל".

אי אפשר להישאר אדישים כמבינים כמה סבל כבר עברה מורן בילדותה וכמה סבל עוד מצפה לה כדי לשרוד את החיים. קרוביה וחבריה מתגייסים בימים אלה לעזרתה וכמובן גם אתם יכולים לעזור.

"מורן מדהימה. היה לי הכבוד לעבוד איתה. ילדה מקסימה, כולה לב אחד גדול ומאז שיצא לי לעבוד איתה היא נכנסה ללב ושם נשארה" מספרת היום נורית טופז מ'תנועת אשדודים' שאמנם גרה באשדוד אך עובדת באשקלון. טופז היתה בעבר המנהלת שלה בעמותת 'אנוש' בה עבדה מורן ונתנה את כל כולה לילדים בסיכון ולנפגעי נפש "גם אחרי שהיא כבר לא היתה בעמותה, נשארנו בקשר. ברגע שזה נודע לי, התגייסנו כולנו, כל מי שקרוב אליה ואכפת לו. אנחנו מזמינים את תושבי אשקלון והסביבה וכל מי שמעוניין לתרום ולבוא וליהנות מהופעה עבור מורן".

ואכן בשבועות הקרובים יתקיים אירוע התרמה למורן. מדובר במופע מוזיקלי שיתקיים באשקלון וכל ההכנסות יהיו כמובן קודש להצלתה של מורן. "אנחנו עדיין לא סגורים על התאריך והמקום, אנחנו נסגור את זה ממש בימים הקרובים", ממשיכה טופז ומספרת: "גייסתי חברים שלה ואת תנועת אשדודים כדי להרים את הערב הזה. הערב יתקיים בשבועיים הקרובים. ערב מלא בנשמה עם אומנים ומוזיקה. עצם הכניסה לערב זו התרומה למורן".

וזה הרגע שלכם לתמוך, לסייע ולהציל את מורן שעזרה לכל כך הרבה אנשים עם המון אהבה, חום ונשמה. מי שמלווה את מורן בדרך הארוכה שעוד נכונה לה היא 'עמותת משפחה תומכת' שמסייעת לה מראשית הדרך ומבטיחה ללוות אותה עד להחלמה המיוחלת מהמחלה.

כל אחד מאיתנו שיתרום קצת – בשביל מורן זה הרבה. את התרומות תוכלו להעביר באמצעות עמוד התרומות שהוקם למענה ברשת.

אתם גם יותר ממוזמנים לאירוע ההתרמה, שכל הפרטים עליו יפורסמו כאן באתר לכשיסגרו הפרטים הסופיים, וכמובן לשתף לשתף לשתף… https://my.fundme.org.il/he/campaign/MoranArad#tabDescription

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר