רס"ר איציק וניצולת השואה. צילום: דוברות המשטרה

הגשמת החלום של ניצולת השואה מאשקלון

למלכה סגל היה חלום אחד: לדעת להשתמש במחשב ולגלוש בפייסבוק וביוטיוב. שוטר מתחנת אשקלון התנדב להגשים לה את החלום וגילה שהיא פריקית מחשבים

פורסם בתאריך: 20.12.17 09:23

     

שוטרי תחנת המשטרה בעיר אשקלון יחד עם שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני בעיר, האירו במהלך חג החנוכה את ליבם של ניצולי שואה בעיר בהדלקת נרות משותפת ופעילות משמחת בסימן החג.

תוך כדי פעילות זאת ושיח בין ניצולי השואה לבין שוטרי ופקחי יחידת השיטור העירוני במהלך ימי חג החנוכה, נגלה לאנשי החוק כי חלומה של אחת מניצולי השואה, הגברת מלכה סגל, הוא לדעת כיצד להשתמש ביישומי המחשב השונים ובאתרים שונים ברשת כגון יו-טיוב ופייסבוק.

רס״ר אריה איציק, שוטר ביחידת השיטור העירוני ובעל ידע רב בתחום המחשבים, נרתם להגשים לה את חלומה והתייצב בביתה בערב נר שביעי של חנוכה למשימה.

לאחר שהשניים הדליקו את נרות החנוכה, ישבו הם ליד המחשב והגב' סגל זכתה לשיעור ראשון בשימוש באתר יו-טיוב, על מנת שתוכל להנות בזמנה הפנוי משירים אותה אוהבת, ובעולם הרשת החברתית של ימינו הפכו גם השניים לחברים באתר הפייסבוק. בסיום הערב קבעו השניים מועד למפגש למידה נוסף בימים הקרובים.

"נפלה בחלקנו זכות גדולה לתרום מזמננו ומהידע שברשותנו לטובתם של ניצולי שואה", אמר רס"ר איציק והוסיף כי "נרקמה לה ידידות מופלאה על אף פער הגילאים, וגיליתי שהיא 'פריקית' מחשבים ממש כמוני".

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר