גן ילדים. אילוסטרציה: אלירם משה

ההורים מוחים: פועלים מהשטחים עובדים בגן הילדים

הורים שגילו שבגן הילדים של ילדיהם עובדים פועלים פלסטינים חוששים וקוראים לעירייה למנוע את המצב. זה כבר קרה בעבר כשראש העירייה החליט להפסיק את העסקתם והקים עליו סערה

פורסם בתאריך: 10.12.17 14:10

     

יומיים אחרי יום הזעם שהוכרז ברשות הפלסטינית והמתח בעקבות ירי הטילים לעבר עוטף עזה, מוצאים הורים לילדים בגן אלון בפארק אלון סיבה אמיתית לדאגה.

ההורים נדהמו הבוקר לגלות כי בגן הילדים "גן אלון" עובדים פועלים פלסטינים בשיפוץ של המקום בזמן שהילדים בגן.

"אני ממש מפחדת על הילדה שלי", אמרה אחת האימהות. "עם כל המתיחות שיש עכשיו וההתפרעויות במקום, לא יכול להיות שמאפשרים לפועלים מהשטחים לעבוד בגן מלא ילדים. הילדים יוצאים להפסקה לחצר והם במרחק נגיעה מהפועלים".

חלק מההורים פנו לעירייה במוקד 106. שם נאמר שיש מאבטח שהולך וחוזר ומבקר במקום אבל את ההורים זה לא מרגיע.

כבר בעבר היו מקרים דומים, בשכונת ברנע למשל, בהם הורים חששו מפועלים פלסטינים שעבדו בקרבת גני ילדים או אפילו, כמו במקרה זה, בתוך מתחם הגנים עצמם והעירייה לא ידעה כיצד להתמודד עם הבעיה. זכורה אף תגובתו השנויה במחלוקת של ראש העירייה המושעה איתמר שמעוני שהכריז לפני שלוש שנים, לאחר גל טרור, שפועלים פלסטינים לא יעבדו באשקלון.

"העירייה צריכה לחשוב על דבר כזה לפני שמזמינים פועלים. שיהיה שם מאבטח קבוע במקום במהלך כל שעות העבודה. אני לא צריכה להיות בפחד כל היום בגלל זה" אמרה אחת האמהות".

מעיריית אשקלון נמסר: "משטרת ישראל אמונה על קביעת נהלי האבטחה. בגן המדובר יש צורך בביצוע  עבודות אחזקה, שצפויות להסתיים מחר. העבודות מתבצעת בחלק האחורי של הגן ע"י פועלים בעלי תעודת זהות כחולה, שקיבלו אישור מהמשטרה ונבדקו באופן פרטני. יחד עם זאת קב"ט מוסדות חינוך תדרך את הגננת כיצד לנהוג בזמן עבודות האחזקה ותגבר נוכחות ניידת במקום."

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר